25
چهار شنبه 22 دی 1400
شماره 8411
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ال‌کلاسیکوی همین حوالی

رئال و بارسا امشب بیخ گوش‌مان با هم بازی می‌کنند تا تکلیف یکی از فینالیست‌های سوپرجام اسپانیا مشخص شود
درحالی‌که 2 تیم بزرگ فوتبال ایران از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند و بازی‌های لیگ برتر ما هم بدون تماشاگر و همگی در یک روز و ظرف 2‌ساعت برگزار می‌شود، همین کنار گوش‌مان رئال و بارسا قرار است امشب بازی کنند و فرداشب هم 2 تیم بزرگ دیگر اسپانیایی؛ آن هم با صددرصد ظرفیت تماشاگر.
ویژه
این روزها که پرسپولیس و استقلال را از آسیا کنار گذاشته‌اند، عالم و آدم در این مورد مصاحبه می‌کنند و مشغول آسیب‌شناسی موضوع هستند.
دانیال اسماعیلی‌فر همچنان بهترین بازیکن لیگ برتر براساس نمرات متریکاست. البته مدافع راست سپاهان این هفته زیر سایه درخشش مدافع چپ تیمش قرار گرفت و درحالی‌که نورافکن بهترین بازیکن هفته شد، اسماعیلی‌فر در جمع 5بازیکن برتر تیم خودش هم جایی نداشت.
شاید این گزاره کمی اغراق‌آمیز به‌نظر برسد، اما اگر قرار باشد شرایط عجیب و آشفته فوتبال ایران را به یک چهره تشبیه کنیم، هیچ کاراکتری به این منظور مناسب‌تر از فراز کمالوند نیست!
بدون تردید یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در طول سال‌های گذشته نقش‌آفرینی فعال کریم باقری بوده است.
با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی قرارداد سردار آزمون با زنیت سن‌پترزبورگ و نیز خودداری مهاجم ایرانی از تمدید قراردادش، حالا هر لحظه خبرهای جدیدی در مورد مقصد بعدی او منتشر می‌شود.
دقیقا یک روز پس از آنکه رسانه‌های ایتالیایی سردار آزمون را به یوونتوس لینک و ادعا کردند که آلگری مهاجم ایرانی زنیت را برای یوونتوس می‌خواهد، یووه باید برای یک جام داخلی دیگر بجنگد.

سقوط آخر؟

آل‌کثیر که سال گذشته نیم‌فصل اول را از دست داده بود، امسال نیم‌فصل دوم را از دست داد! رباط صلیبی عیسی پاره شده و با توجه به سن‌وسال او نمی‌توان درباره آینده‌ ورزشی‌اش با اطمینان حرف زد/ خریدهای درخشانی که پرسپولیس را به فینال آسیا رساندند، به شکل عجیبی دچار افت شده‌اند
عیسی آل‌کثیر به‌دلیل پارگی رباط صلیبی، ادامه فصل لیگ برتر را از دست داد.

اولین فینالیست لندنی

از میان 3‌تیم لندنی حاضر در نیمه‌نهایی جام اتحادیه یکی امشب به ومبلی می‌رسد
یک دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه بین 2‌تیم لیورپول و آرسنال که قرار بود پنجشنبه هفته پیش برگزار شود، به‌دلیل کرونای لیورپولی‌ها لغو شد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران به روزهای سخت نزدیک می‌شود. این تیم در جام ملت‌های آسیا با هند، چین و چین‌تایپه بازی دارد، اما تدارک خاصی برای این جام نداشته است.

جنگ ستارگان کشتی در گرگان

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و نخستین مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی از امروز به میزبانی شهر گرگان برگزار می‌شود.

جدول‌اعداد | 4120

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول8411

جدول8411
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ برتر
جام حذفی یک هشتم نهایی