• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 دی 1400
کد مطلب : 150646
+
-

نکته بازی/شما هم کارشناس شدی به سلامتی؟


این روزها که پرسپولیس و استقلال را از آسیا کنار گذاشته‌اند، عالم و آدم در این مورد مصاحبه می‌کنند و مشغول آسیب‌شناسی موضوع هستند. همه هم مواردی مثل سندسازی و دروغگویی به نهادهای بین‌المللی را زیر سؤال می‌برند. فقط این وسط معلوم نیست وقتی تمام ملت با این موضوع مخالف‌اند، پس این دروغ‌ها را چه‌کسی سر هم می‌کرده و تحویل کنفدراسیون می‌داده؟ در این غائله حتی شاهد اظهارات کارشناسی عزیزانی هستیم که در زمان مسئولیت خودشان کم شاهکار نداشته‌اند. مثلا استاد رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در حالی همه جا مشغول مصاحبه انتقادی از مدیران فوتبال است که خودش بعد از اخراج سرمربی پرتغالی پرسپولیس گفته بود: «قراردادمان با مانوئل ژوزه را دبه می‌کنیم.» محض اطلاع، آن دبه کردن چند صد هزار یورو برای پرسپولیس آب خورد!


با کدام کیفیت برمی‌گردد؟
هر روز که می‌گذرد اخبار زیادی در مورد بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس به گوش می‌رسد. رامین در لیگ قطر پله پله نزول کرده و امروز بخشی از تیم قعرنشین السیلیه به شمار می‌رود. اوضاع آنقدر بد است که جدایی احتمالی رامین اساسا با نظر و تمایل خود باشگاه قطری صورت می‌گیرد. در هر صورت این فرصت خوبی است تا پرسپولیس دوباره رضاییان را در اختیار بگیرد. سرخ‌ها حتی در بهترین فرم این سال‌های‌شان هم با مشکل دفاع راست مواجه بوده‌اند و به همین دلیل هم شایعه بازگشت رضاییان با استقبال هواداران مواجه شده است. با این حال باید منتظر ماند و دید رامین با چه کیفیتی برمی‌گردد. او در این سال‌ها تیم ملی را از دست داده و در رده باشگاهی هم مدام شرایطش بدتر از قبل شده است.


امید خیلی چیز خوبی است
درحالی‌که گزارش‌های تحلیلی رسانه‌ها نشان می‌دهد پرسپولیس و استقلال حدود 3 ماه قبل از لیگ قهرمانان آسیا اوت شده بودند و در این مدت به هواداران آنها امید واهی داده شده است، حالا حمیدخان سجادی، وزیر محترم ورزش گفته: «هنوز چند روز از مهلت فرجام‌خواهی باقی مانده و ما امیدواریم پرسپولیس و استقلال حذف نشوند.» دست شما درد نکند. اتفاقا «امید» خیلی هم چیز خوبی است و زندگی آدم را زیباتر می‌کند. با این حال توصیه می‌کنیم این حس امیدواری را در قلب خودتان نگه دارید و آن را بیهوده به مردم تزریق نکنید. مگر خود شما نبودید که یک هفته قبل از اعلام رسمی خبر حذف سرخابی‌ها گفتید: «رابطه دوستانه ما و کنفدراسیون فوتبال آسیا تازه شروع شده است»؟ امیدواری امروزتان هم احتمالا از همان جنس است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید