29
چهار شنبه 22 دی 1400
شماره 8411
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در همه مراکز استان‌ها یکی از خیابان‌ها یا اتوبان‌های بزرگ را به‌نام مدافعان سلامت نامگذاری کنند که همیشه و مخصوصا در این 2سال زحمات زیادی متحمل شده‌اند و بسیاری جانشان را فدای سلامت ملت کردند.
زن آرایشگر برای انتقام‌جویی از یکی از مشتریان بدهکارش نقشه عجیبی کشید و تصویر او را به‌عنوان سارق در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.
پسر جوانی که با آتش زدن 4خودروی مدل بالا در شرق تهران بیش از 3میلیارد تومان به آنها خسارت زده بود دستگیر شد.
«مردی روی گاز پیک‌نیکی درحال سرخ کردن سیب‌زمینی بود که ناگهان پیک‌نیک آتش گرفت و زمان زیادی طول نکشید که ساختمان در دود و آتش گرفتار شد.»
یکی از قربانیان اسیدپاشی در شاهین‌شهر از جزئیات این حادثه عجیب می‌گوید:

روایت تازه از اسیدپاشی شاهین‌شهر

یک هفته پس از اسیدپاشی در شاهین‌شهر اصفهان، در شرایطی که هنوز ابعاد پنهان این حادثه روشن نشده است یکی از قربانیان این حادثه روایتی متفاوت از آنچه تاکنون منتشر شده را برای همشهری بازگو کرد.
پسران زن رمال شاکی را ربودند

پسران زن رمال شاکی را ربودند

دردسر پویا 20ساله از زمانی شروع شد که او به تصور اینکه زندگی‌اش طلسم شده و به همین دلیل دچار شکست عشقی می‌شود، تصمیم گرفت نزد زن رمال برود.
پاسخ مسئولان/ طرح رفع سدمعبر در هفت‌تیر مستمر اجرا می‌شود
روابط‌عمومی شهرداری منطقه 6تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «سد معبر در هفت‌تیر برای شهروندان ایجاد مشکل کرده است» در ستون با مردم روز دوم دی‌ماه پاسخ داده است:
PDF حوادث
کوتاه حوادث
وقتی جیب‌بر حرفه‌ای، گوشی سرقتی را به دختری جوان به‌عنوان کادوی تولد هدیه داد، تصورش را نمی‌کرد که همین کادو، دست او را رو کند.