17
یکشنبه 12 دی 1400
شماره 8403
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سندروم «همه‌چی قبلا بهتر بود»!

اینتر جایی برای لوکاکوی ناراضی ندارد
جهان
هواداران اینتر با اینکه در فصل جاری تیم بهتر و هجومی‌تری نسبت به فصل قبل که توانستند نوار قهرمانی‌های 9ساله یوونتوس را در سری‌آ پاره کنند دارند، به اختلاف بین لوکاکو و توخل واکنش‌های متفاوتی نشان داده‌اند.
ویژه
درحالی‌که کرونا به همه تیم‌های لالیگایی غیر از 3 تیم ختافه و آلاوس و ویارئال حمله برده، دور برگشت لالیگا و نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها از امروز آغاز می‌شود.
آرسنال طبق معمول به منچسترسیتی باخت و این روند در لیگ برتر از 2015 به این‌ور سابقه دارد اما باخت این‌بار کاملا فرق داشت. نه سیتی تیم همیشگی و عالی بود و نه داور اجازه داد آرسنال مزد برتری‌اش را بگیرد. یک صحنه پنالتی مشکوک روی اودگارد در نیمه اول گرفته نشد و یک صحنه مشکوک‌تر روی برناردو سیلوا به سود سیتی پنالتی اعلام شد.
ورزشکاران رشته دوومیدانی معترضند که چرا در 2سال گذشته اردویی نداشته‌اند و برای تمرینات باید از جیب هزینه کنند. دوومیدانی‌کاران که مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی را در پیش دارند، می‌گویند چرا فدراسیون برای آنها اردو نمی‌گذارد؟
نوید رضایی‌فر هم مثل همه بسکتبالیست‌ها آرزوی بازی کردن در NBA را دارد ولی می‌داند رفتن به این لیگ کار سختی است و به‌خاطر همین توقعش را کمی پایین‌تر آورده است. او می‌خواهد به اروپا برود و اسپانیا و رئال‌مادرید، کشور و تیم محبوب نوید هستند. رضایی‌فر که طی 2سال گذشته جایگاهش را در تیم‌ملی ثابت کرده است، سال پیش با شهرداری گرگان قهرمان لیگ شد و این فصل هم با شیمیدر صدرنشین است.
حامد پاکدل یکی از خریدهای فصل جدید پرسپولیس برای خط حمله بود؛ بازیکنی که شاید برای پر کردن جای خالی شهریار مغانلو جذب شد، اما تا اینجای کار حضور ناموفقی در جمع سرخپوشان داشته و چه بسا گروهی از پرسپولیسی‌ها اصلا یادشان نیست که چنین بازیکنی در اختیار دارند!
درحالی‌که یک بازی دیگر بین 2تیم ساوتهمپتون و نیوکاسل به‌دلیل ابتلای بازیکنان نیوکاسل به کرونا لغو شده، مسابقات لیگ برتر امروز و فردا هم پیگیری می‌شود. دومین بازی بزرگ هفته ساعت20 امشب بین چلسی و لیورپول خواهد بود.

گلر ما را پس بدهید

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به آنتورپ بلژیک خواهان جذب علیرضا بیرانوند شد
باشگاه پرسپولیس در فاصله چند هفته مانده تا شروع نقل‌وانتقالات زمستانی، درصدد جذب چند بازیکن است تا تیمش را برای نیم‌فصل دوم تقویت کند.
به 5 دلیل نباید تمدید می‌کردید

به 5 دلیل نباید تمدید می‌کردید

رشید، استقلال و یک بحران قابل انتظار
حالا دیگر خبر اخراج رشید مظاهری از استقلال کسی را متعجب نمی‌کند. او هفته‌هاست که به‌طور کامل از برنامه‌های فرهاد مجیدی خارج شده است. مظاهری تنها در هفته دوم و بازی با ذوب‌آهن فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.
ستاره بلاتکلیف
وقتی در فصل «کم‌مهاجم» پرسپولیس به مهدی عبدی اعتماد نمی‌شود
به‌طور کلی باید از مهدی عبدی به‌عنوان بلاتکلیف‌ترین بازیکن پرسپولیس یحیی گل‌محمدی یاد کرد. او سابقه خوبی در گلزنی و درخشش در 3فصل اخیر لیگ برتر دارد و به‌ویژه در مسابقات مهم‌تر عملکرد بسیار خوبی ارائه داده، اما هنوز در تثبیت جایگاه خودش در ترکیب اصلی پرسپولیس هم مشکلات اساسی دارد.
پس از وقفه‌ طولانی بر سر انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان، خبر رسیده که فروزان سلیمانی عهده‌دار این مسئولیت شده است.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول‌اعداد | 4112

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8403

جدول 8403
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مسئولان فعلی تراکتور با انتشار بیانیه‌ای اعلام آمادگی کرده‌اند باشگاه را تحویل دولت بدهند. به‌طور مشخص منظور از کسی که چنین بیانیه‌ای داده محمدرضا زنوزی است؛ سرمایه‌داری که از ابتدای لیگ هجدهم، یعنی خرداد97 مالک باشگاه تبریزی شد و طی 3 سال‌ونیم گذشته عملکرد بسیار بحث‌برانگیزی در این تیم داشت.
باران‌چشمه که سال‌ها به‌خاطر اطلاع‌رسانی در حوزه بازیکنان سرباز مطرح بود، حالا گزینه مدیرعاملی پرسپولیس شده است. او البته خودش با اشاره به دشواری‌های کار، مدعی شده زیاد مایل به پذیرش مسئولیت نیست.
حسن بیت‌سعید با کسب امتیاز8.69 از سایت متریکا بهترین بازیکن هفته دوازدهم لیگ برتر شد. مهاجم صنعت‌نفت آبادان این هفته مقابل تیمی که از ابتدای فصل فقط 2گل خورده بود، هم گل زد و هم یک پاس‌گل داد. بیت‌سعید 4بار دروازه حسین پورحمیدی را با شوت تهدید کرد که نیمی از شوت‌های او در چارچوب بود.