03
یکشنبه 12 دی 1400
شماره 8403
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌مناسبت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پویش «نذورات مردمی» با محوریت کمک به افراد آسیب‌دیده، محروم و کم‌برخوردار و در راستای ترویج فرهنگ مشارکت، کمک به همنوع و ارتقای مسئولیت اجتماعی شهروندان برگزار و سبب بهبود خدمت‌رسانی به نیازمندان می‌شود.
در شهر
صبح دیروز، مراسم بهره‌برداری از میدانگاه شهدای صادقیه با هدف استفاده شهروندان از فضاهای عمومی و بهبود منظر شهری برگزار شد. از ابتدای اردیبهشت1400 عملیات عمرانی احداث یک میدانگاه برای استفاده شهروندان در بلوار شهدای صادقیه شروع شد و اکنون در دی‌ماه1400 این پروژه به بهره‌برداری رسیده است.
طی مراسمی به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت انجام شد

نام مرد میدان، زینت‌بخش مترو

گزارش
دیروز صبح برخی از خانواده‌های شهدا و تعدادی از جانبازان و ایثارگران شاغل در شرکت متروی تهران در سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت بهره‌برداری متروی تهران گردهم آمدند تا مراسم نامگذاری ساختمان‌ها به نام 2شهید بزرگ کشور برگزار شود.
PDF شهر
کوتاه شهر
نبود پارکینگ ویژه موتورسواران و دوچرخه‌سواران معضلاتی هستند که سبب آشفتگی ترافیکی در پایتخت و ایجاد اختلال در عبور و مرور شده‌اند و به‌گفته رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، ساخت پارکینگ برای موتور و دوچرخه در کانون‌های پرتردد یکی از راهکارهای حل این معضلات است.