21
یکشنبه 12 دی 1400
شماره 8403
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ترفندی کثیف برای جیب‌بری از شهروندان

اعضای باند جیب‌بری پایتخت برای عملی‌کردن نقشه‌شان از ترفندی کثیف استفاده می‌کردند.
ویژه
در جریان درگیری مسلحانه میان رزمندگان قرارگاه قدس سپاه و اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان 6شرور به هلاکت رسیدند و 3رزمنده مدافع امنیت به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
5تبهکار با تشکیل باندی مخوف دست به سرقت‌های مسلحانه از خانه‌های شمال پایتخت می‌زدند.
هیأت کارشناسی که با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات درباره انفجار مرگبار بازار گل محلاتی را آغاز کرده بود با بررسی‌های همه‌جانبه اعلام کرد که چنانچه غرفه‌داران 16شرط و اصول ایمنی را رعایت کنند، بازار گل تعطیل نخواهد شد.
اقدام دیوانه‌وار مردی در بزرگراه نواب

قتل خانم معلم با پرتاب بلوک سیمانی

مردی در اقدامی جنون آمیز بلوک‌های سیمانی را به سمت خودروهای در حال حرکت در بزرگراه نواب پرتاب کرد و همین باعث قتل یک خانم معلم و زخمی شدن دو راننده دیگر شد.
یک شهر در تعقیب رامبوی قاتل

یک شهر در تعقیب رامبوی قاتل

دیده‌شدن یک قاتل فراری به نام آلفردو سانچز که رسانه‌های اسپانیا به او لقب «رامبوی گالیسیا» داده‌اند در اطراف شهری در شمال غرب این کشور، باعث شده که مردم شهر برای شکار این قاتل تحت تعقیب وارد عمل شوند. این قاتل 63ساله تا‌کنون 2بار موفق به فرار از زندان اسپانیا شده و از آنجا که مهارت زیادی در زندگی در شرایط سخت جنگل دارد، به رامبوی گالیسیا معروف شده است.
با مردم/ مراکز تزریق، واکسن پاستوکووک و آسترازنکا ندارند
اغلب کارشناسان داخلی و خارجی تأکید کردند که بهتر است دوز سوم واکسن را از نوعی دیگر تزریق کنیم و مثلا به جای سینوفارم واکسن آسترازنکا یا پاستوکووک بزنیم.
از کارکنان تنها دکه مطبوعاتی شهرستان آستانه اشرفیه که بی‌ادعا جهت ارتقای فرهنگ مردم این شهر کوشش می‌کنند به نمایندگی از مردم این شهرستان تشکر می‌کنم.