17
دو شنبه 6 دی 1400
شماره 8398
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سال پاک تیم ملی

ایران، آرژانتین و الجزایر تنها تیم‌های بدون باخت سال2021 بودند
تیم ملی ایران در سال2021 در رنکینگ فیفا در رتبه اول آسیا و بیست‌ویکم جهان ایستاد اما این همه افتخارات تیم ما در این سال میلادی نبود. ما در کنار تیم ملی آرژانتین و الجزایر تنها تیم‌های ملی بدون شکست در سال2021 بودیم و 365روز را بدون باخت سپری کردیم. ایران پیش از آغاز این سال بدون شکست، 2‌باخت پیاپی با ویلموتس به عراق و بحرین داده بود.
ویژه
هنوز پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی باز نشده اما پنجره شایعات باز است. فعلا یک خبر قطعی وجود دارد و آن توافق بارسلونا با منچسترسیتی بر سر خرید فران تورس با مبلغ 55میلیون یورو به‌علاوه 10‌میلیون آپشن است.
باشگاه‌ها روی پیراهن، پشت آن، روی آستین‌ها، در کنار زمین تمرین، نیمکت و همه‌جا نام اسپانسرهای اصلی و فرعی را تبلیغ می‌کنند.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن جشن بزرگی با حضور بیش از 250کودک ساکن در اردوگاه‌های پناهجویی برگزار کرده و امباپه هم که در این جشن لباس بابانوئل را بر تن داشته، به کودکان هدیه داده.
تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی جهان موفق بود؟ شاید بشود نایب‌قهرمانی تیم در تاشکند را پررنگ کرد و دم از موفقیت زد، اما مدال‌ها می‌گویند تیم نتیجه‌ای در ‌شأن نام وزنه‌برداری ایران نگرفته است.
پرسپولیس و سپاهان این هفته در حالی باید در یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ بیست‌ویکم به مصاف هم بروند که این مسابقه به‌خاطر حواشی فصل گذشته دیدار 2 تیم باید در زمین بی‌طرف برگزار شود.
بعد از 3 فصل حضور بی‌ثمر و اشتباه در برایتون انگلستان که برای علیرضا جهانبخش فقط سود مالی داشت، او به هلند برگشت تا شاید روزهای خوب دوران حرفه‌ای‌اش را از سر بگیرد، اما تا اینجا شرایط برای علی جهان خیلی خوب پیش نرفته است.

ترکش‌های191 روز

محمد حسن انصاری‌فرد ظرف مدت‌زمان کوتاه مدیریتش در پرسپولیس، چنان عملکردی داشت که هنوز آثارش ادامه دارد
سوءمدیریت در پرسپولیس و استقلال ‌چیز عجیب و تازه‌ای نیست. تا دل‌تان بخواهد از این داستان‌ها داشته‌ایم و اصلا اگر کسی استثنائا در این دو تیم کارش را درست انجام بدهد جای شگفتی دارد!
بخت بلند یحیی

بخت بلند یحیی

فهرست خوش‌شانسی‌های پرسپولیس از ابتدای فصل تا به حال
پرسپولیس در حالی در بازی مهم هفته دوازدهم باید به مصاف سپاهان برود که یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت حضور در این مسابقه را از دست داده است. بدون شک حضور سلمانی می‌توانست دردسر سرخپوشان را مضاعف کند، اما او چهارشنبه در اراک قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
بازوبند پولساز مسی و رونالدو
بارسا از انتقال مسی پولی در نیاورد، اما برکات نام او همچنان برای این تیم ادامه دارد. با وجود سپری شدن بیش از 4‌ماه از جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن، باشگاه کاتالونی همچنان از نام این بازیکن و یادگارهایش سود می‌برد.
کش دادن اعلام تأیید صلاحیت نامزدهای تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی توسط وزارت ورزش، این فدراسیون‌ها را با حواشی ریز و درشت روبه‌رو کرده.

یونایتد آنها یونایتد اینها

رقابت‌های لیگ برتر در باکسینگ‌دی دنبال می‌شود. بیشتر بازی‌ها غیراز مسابقاتی که به‌دلیل کرونا لغو شده‌اند، دیروز انجام شد و امشب یک تک‌مسابقه بین منچستریونایتد و نیوکاسل در برنامه گنجانده شده

جدول‌اعداد | 4107

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8398

جدول 8398
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
صنعت‌نفت آبادان تنها تیمی است که بعد از گذشت 11هفته از لیگ برتر هنوز پولی به‌حساب بازیکنانش واریز نکرده و دریافتی آنها تا به امروز صفر بوده است.
از قرار معلوم بعد از بازی با ذوب‌آهن، محمدرضا احمدی مجری فوتبال برتر چیزهایی در مورد پنالتی پرسپولیس و یکی دو اتفاق داوری دیگر گفته که به مذاق سرخ‌ها خوش نیامده است. همین هم کافی بود تا خبر برسد باشگاه پرسپولیس قصد شکایت از این مجری و گزارشگر تلویزیونی را دارد.
تیم استقلال با امتیاز فنی 7.9از 10بهترین تیم هفته یازدهم لیگ برتر از نگاه متریکا شد. استقلال این هفته پدیده قعرنشین را 3 بر صفر برد و در خیلی از آیتم‌ها بهترین آمارهای هفته را برجا گذاشت.