21
دو شنبه 6 دی 1400
شماره 8398
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه 1401

یادداشت
لایحه بودجه سال آینده ایران به‌عنوان نخستین سند مالی دولت سیزدهم، دارای وجوه مثبت و وجوه قابل اصلاحی است که بنا داریم در مجلس یازدهم، هر چه می‌توانیم در جهت اصلاح آن بکوشیم.
ویژه
نظر به اینکه ریاست‌جمهوری اسلامی و رئیس هیأت‌دولت، مردمی است، پیشنهاد می‌شود وزرای این دولت نیز بر اساس مسئولیتشان در دولت هر سه ماه جلسه‌ای جهت پاسخگویی به مردم تشکیل دهند.
آتش‌سوزی خودرویی در پارکینگ ساختمانی 9طبقه در کرمانشاه حادثه تلخی آفرید و باعث جان باختن مادر و دختری در میان دود و آتش شد.
وقتی جسد پسری جوان داخل یک گونی در خیابان پیدا شد، تیم جنایی با جست‌وجوی رد خون به مقابل خانه‌ای رسید که محل زندگی مقتول بود.
با تلاش تیم صلح و سازش و کمک خیرین، پسر جوان بخشیده شد

پادرمیانی خواننده معروف برای نجات یک محکوم

مردی که در یک درگیری زنی را به قتل رسانده و در یک‌قدمی مجازات قصاص قرار داشت با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران و خواننده سرشناس، از چوبه دار فاصله گرفت و با پرداخت دیه بخشیده شد.
پلیس در تعقیب عاملان زورگیری از خانم منشی

پلیس در تعقیب عاملان زورگیری از خانم منشی

انتشار فیلم زورگیری جواهرات منشی یک آموزشگاه رانندگی در اراک خبر‌ساز شده و پلیس در تعقیب عاملان این سرقت خشن است.
کوتاه از حادثه/ نشست عجیب زمین در کوچه‌ بن‌بست
بخت با ساکنان کوچه بن‌بست پرویزی یار بود که وقتی زمین در این کوچه فرونشست و حفره‌ای عمیق پدیدار شد، کسی در حال عبور از آنجا نبود. به‌گزارش همشهری، این حادثه اوایل آذرماه رخ داد.
سارقان بی‌رحم که با انگیزه سرقت از کارگاه کاموابافی 2برادر را به قتل رسانده و اجسادشان را به عمق چاهی 60متری انداخته بودند دستگیر شدند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی منطقه یک شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «آسفالت نامناسب خیابان دربند» در ستون با مردم روز 8آذرماه پاسخ داده است: