• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 6 دی 1400
کد مطلب : 149244
+
-

اعتصاب در اردوی صنعت‌نفت

صنعت‌نفت آبادان تنها تیمی است که بعد از گذشت 11هفته از لیگ برتر هنوز پولی به‌حساب بازیکنانش واریز نکرده و دریافتی آنها تا به امروز صفر بوده است. حتی علیرضا منصوریان هم در چند هفته اخیر وقتی به نشست‌های خبری می‌رفت، درخصوص بحران مالی در باشگاه صحبت می‌کرد اما تا به امروز هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و بازیکنان صنعت‌نفت بابت عدم‌دریافت حق و حقوقشان به‌شدت ناراحت و ناراضی هستند. دیروز هم احمد گوهری دروازه‌بان این تیم در مصاحبه با تسنیم، گفت: «مشکلات مالی این باشگاه بسیار آزاردهنده شده است و تمامی بازیکنان بابت به‌وجود آمدن این وضعیت عصبی شده‌اند.»
دیروز هم خبرگزاری فارس به این موضوع اشاره کرد که پس از جلسه‌ چند هفته پیش بین علیرضا منصوریان و مدیران باشگاه نفت با استاندار خوزستان، قرار شد شرکت پالایش و پخش آبادان مبلغی را به‌عنوان قرض به این باشگاه پرداخت کند. البته استاندار در آن جلسه این موضوع را مستلزم تأیید شورای تامین شهر کرده و از فرماندار ویژه آبادان درخواست کرده برای برون‌رفت صنعت‌نفت از شرایط فعلی این موضوع را در جلسه شورای تامین مصوب کنند. البته با وجود موافقت استاندار خوزستان، تاکنون مصوبه شورای تامین برای قرض‌دادن شرکت پالایش و پخش نهایی نشده و همین موضوع سبب دلخوری شاگردان منصوریان شده است. بازیکنان نفت هم در واکنش به حل نشدن مشکلات مالی خود روز شنبه قصد اعتصاب داشتند که بعد از صحبت‌های طالب ریکانی، از این تصمیم منصرف شده و تمرین کردند.
با این حال تمرین دیروز صنعت‌نفت برگزار نشد و بازیکنان سرانجام برای نخستین بار در این فصل دست به اعتصاب زدند. هرچند برخی سایت‌ها به این موضوع اشاره کردند که کادر فنی به بازیکنان استراحت داده ولی طبق قرار قبلی زردپوشان آبادانی باید دیروز هم تمرین می‌کردند ولی این تمرین با تصمیم واحد بازیکنان لغو شد. یکی از بازیکنان صنعت نفت در این خصوص به خبرنگار همشهری ورزشی می‌گوید: «روز گذشته طالب با ما تماس گرفت و اعلام کرد که تصمیم همه بازیکنان برای اعتصاب عملی شود. تا همین جا هم فقط به‌خاطر مردم آبادان و هواداران صبر کردیم ولی تحمل این وضعیت واقعا سخت است. ما یک ریال هم پول نگرفتیم و نمی‌توانیم مدام مقابل خانواده‌هایمان با سر پایین و شرمندگی صحبت کنیم. واقعا تأسف‌آور است که تیمی با این قدمت با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید