• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 6 دی 1400
کد مطلب : 149243
+
-

آماربازی/ 7/9

تیم استقلال با امتیاز فنی 7.9از 10بهترین تیم هفته یازدهم لیگ برتر از نگاه متریکا شد. استقلال این هفته پدیده قعرنشین را 3 بر صفر برد و در خیلی از آیتم‌ها بهترین آمارهای هفته را برجا گذاشت. در این هفته فقط سپاهان بیشتر از استقلال شوت و شوت در چارچوب زد. با این تفاوت که نیمی از 6شوت داخل چارچوب استقلال گل شد اما سپاهان از 7شوت داخل چارچوبش فقط به یک گل رسید. آبی‌ها با 58درصد مالکیت توپ، بعد از سپاهان و فولاد جزو تیم‌هایی بودند که مالکانه‌ترین بازی را ارائه کردند. همچنین استقلال در 53درصد از نبردهای تن‌به‌تن هم پیروز شد و برای نهمین بار در این فصل کلین‌شیت هم کرد. بعد از آبی‌ها، نساجی با امتیاز 7.4دومین تیم برتر هفته بود.

8/46
استقلال علاوه بر اینکه بهترین تیم هفته یازدهم شد، بهترین بازیکن این هفته را هم معرفی کرد. مهدی مهدی‌پور با امتیاز فنی 8.46 بالاتر از فرشاد احمدزاده (سپاهان) و فرهاد کرمانشاهی (دروازه‌بان پیکان) بهترین بازیکن هفته یازدهم شد. مهدی‌پور در مصاف با پدیده 6بار با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت و 2گل از 3گل استقلال روی پاس‌های او به ثمر رسید. این پاس‌های پرریسک، از دقت پاس‌های او کم نکرد و 80درصد از پاس‌های مهدی‌پور سالم به مقصد رسید. هافبک استقلال در روزی که اصلا خطا نکرد، یک اشتباه دفاعی، یک توپ‌گیری و یک قطع پاس هم داشت. مهدی‌پور 2خطا هم گرفت و تنها بازیکن هفته بود که نمره بالای 8را از متریکا دریافت می‌کند.

697
تیم سپاهان در هفته‌ای که با یک شکست خانگی عجیب همه را غافلگیر کرد، در 4آیتم فنی بهترین تیم هفته بود. شاگردان نویدکیا بیشترین مالکیت توپ را داشتند (69درصد)، بیشتر از همه پاس دادند (697)، بیشتر از همه شوت (20) و شوت در چارچوب (7) زدند. البته لیست رکوردداران این هفته نشان می‌دهد که چرا حریف این تیم پیروز شد؛ نرخ تبدیل شوت به گل در تیم پیکان 40درصد بود و این تیم به همراه نفت مسجدسلیمان رکوردداران این بخش در هفته یازدهم بودند. در این هفته بالاترین امیدگل را نساجی ایجاد کرد (1.96)، تراکتور با 61درصد موفقیت در نبردها قلدرترین تیم هفته بود و هوادار هم کمتر از همه اجازه شوت زدن به حریفش داد. حریف هوادار همین تراکتور قلدر بود که فقط 4بار توانست شوت بزند.

این خبر را به اشتراک بگذارید