17
چهار شنبه 1 دی 1400
شماره 8394
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کلی جای خالی در موزه

اخیرا عکسی از در ورودی رختکن ورزشگاه لایپزیش منتشر شده که روی در جای خوردگی وجود دارد. دور این خوردگی یک کادر طلایی‌رنگ کشیده و نام زیدان هم روی کادر درج شده. این یادگاری است از یکی از مسابقات جام‌جهانی2006آلمان که بعد از تساوی یک-یک دیرهنگام فرانسه مقابل کره‌جنوبی، زیدان از بس از نتیجه به‌دست آمده عصبانی بود، با لگد و استوک به در رختکن کوبید.
ویژه
دیشب بارسلونا بازی عقب‌افتاده‌اش را با سه‌ویا انجام داد و دیگر دیدار عقب‌افتاده از نیم‌فصل اول لالیگا ساعت 21:30امشب بین اتلتیکو و گرانادا برگزار می‌شود.
دی‌ماه سال1396 سیدرضا صالحی امیری به صندلی ریاست کمیته ملی المپیک رسید. پستی که پیش از آن در اختیار کیومرث هاشمی بود در حالی به صالحی امیری رسید که با انصراف محمود خسروی‌وفا، او تنها نامزد این پست بود و با قیام اعضا برای رای‌گیری به‌عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد!
امید گلی که پرسپولیس در بازی جام‌حذفی ایجاد کرد از امید گل استقلال کمتر بود اما این تیم 4گل به حریفش زد و استقلال فقط یک‌بار به گل رسید.
گابریل کالدرون بعد از دریافت کامل طلبش از پرسپولیس و باز شدن پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان، مصاحبه‌ای انجام داده و به افشاگری در مورد برخی مسائل پرداخته است. این مربی جنبه‌های جدیدی از اختلافاتش با مدیران وقت باشگاه و مخصوصا محمدحسن انصاری‌فرد را فاش کرده و حتی گفته تعمدا آب در زمین می‌ریختند تا تیم او نتواند تمرین کند!
در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی، پرسپولیس با 4گل تیم دسته اولی ویستاتوربین را شکست داد و به دور بعد صعود کرد.
عملکرد پرسپولیس در فصل جاری طوری بوده که هواداران این تیم مدام بین بیم و امید در حال تغییر وضعیت بوده‌اند.

صددرصد آخر فصل از شارلوا می‌روم

قلی‌زاده، لژیونر موفق فوتبال ایران برنامه‌های بزرگی در سر دارد. او امیدوار است با درخشش در جام‌جهانی به آرزوی بزرگش که بازی در لیگ اسپانیاست نزدیک شود
علی قلی‌زاده روزهای خوبی را در تیم شارلوا سپری می‌کند و هر هفته اخبار گلزنی‌اش از فرم ایده‌آل او در لیگ بلژیک خبر می‌دهد. هافبک تکنیکی فوتبال ایران در تیم ملی هم به مهره‌ای مؤثر تبدیل شده و همراه با سایر شاگردان اسکوچیچ در آستانه صعود به جام‌جهانی2022قرار گرفته است.

زیر یک خم/ حمله به آقای خاص

مهاجرت یک فرنگی‌کار جوان به کشور صربستان کافی بود تا منتقدین محمد بنا سرمربی تیم ملی حملات متعددی را در رسانه‌ها و صفحات شخصی خود علیه او ترتیب دهند.
حتی به قهرمان‌ها نمی‌بازد
حتی به قهرمان‌ها نمی‌بازد
اتفاق عجیبی که در یک‌دهه گذشته برای کارلوس کی‌روش رخ داده است
تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی‌روش بازی رده‌بندی جام ملت‌های عرب را به قطر باخت و چهارم شد. تیم سینیور در نیمه‌نهایی هم به تونس باخته بود و این مسئله باعث شده هم‌اکنون فشار بسیار سنگینی روی او وجود داشته باشد.

مقد‌ماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقد‌ماتی جام جهانی - مرحله نهایی

جدول 8394

جدول 8394

لیگ برتر هفته یازدهم

برنامه بازی‌ها
لیگ برتر هفته یازدهم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
پرسپولیس در جام حذفی برد راحتی برابر ویستاتوربین کسب کرد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.