21
چهار شنبه 1 دی 1400
شماره 8394
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ مرگ اسرارآمیز صیاد ایرانی در زندان سریلانکا

تحقیقات درباره رازگشایی از مرگ اسرارآمیز صیاد ایرانی که در زندان سریلانکا جانش را از دست داده در دادسرای جنایی تهران آغاز شده است.
ویژه
به‌دنبال مرگ پسر 19ساله هنگام جراحی بینی در شهرستان بجنورد و شکایت پدر و مادرش از مقصران این حادثه، تحقیقات قضایی برای بررسی علت مرگ او آغاز شد.
چند روز پس از مرگ زنی 80ساله، فیلم‌های دوربین مداربسته نشان داد زنی که برای مراقبت از وی استخدام شده بود، او را شکنجه می‌کرده است.
8عضو یک خانواده که سوار بر خودروی پژو پارس در مسیر نیکشهر به‌سمت ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان در حرکت بودند بر اثر تصادف با تریلی جان خود را از دست دادند.
جزئیات جان‌باختن راهداری که برای نجات راننده دیگری جانش را به خطر انداخت

مرگ راهدار فداکار در جاده برفی

راهدار فداکار وقتی دید کامیونی در جاده واژگون شده و راننده‌اش نیاز به کمک دارد، تلاش کرد جان او را نجات دهد اما ناگهان یک اتوبوس از راه رسید و با راهدار وظیفه‌شناس برخورد کرد تا این حادثه پایان تلخی داشته باشد.
بازداشت دزد طلافروشی‌ها که رؤیای زندگی مجلل داشت

بازداشت دزد طلافروشی‌ها که رؤیای زندگی مجلل داشت

سارق طلافروشی‌های پایتخت مدعی است برای اینکه بتواند برای همسرش زندگی مجللی بسازد نقشه سرقت کشیده است. به‌گزارش همشهری، هفته گذشته مرد جوانی که ماسک به‌صورت داشت وارد یک مغازه طلافروشی در غرب تهران شد.
با مردم/ چندگانگی قیمت ویزیت پزشکان برطرف شود
نوسان قیمت ویزیت پزشکان در مطب‌ها نشانه این است که یا ابلاغیه نرخ از طرف وزارت بهداشت صادر نشده و یا به آن عمل نمی‌شود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی منطقه 4شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «انتشار بوی نامطبوع در خیابان سراج» در ستون پیام‌های مردمی روز 2 آذر‌ماه پاسخ داده است: