17
دو شنبه 10 آبان 1400
شماره 8350
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سوریان قید هیأت‌رئیسه را زد

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی به صربستان نرفت تا مشخص شود برنامه‌ای برای حضور در انتخابات اتحادیه جهانی ندارد
مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان در رشته آزاد و فرنگی از 10تا 16آبان‌ماه در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد. فرنگی‌کاران روز گذشته در حالی راهی این رقابت‌ها شدند که رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون به صربستان نرفتند.
ویژه
وریا غفوری در بازی با تراکتور یک پنالتی از دست داد. او این فرصت گلزنی را در شرایطی از دست داد که استقلال یک بر صفر جلو بود و نهایتا هم با همان یک گل پیروز شد.
تیم تراکتور در بازی با استقلال حتی یک‌بار هم نتوانست چارچوب دروازه آبی‌پوشان را تهدید کند!
برای چندمین‌بار کریستیانو رونالدو توانست سرمربی تیمش را نجات دهد. این‌بار هم اوله‌گونار سولسشائر از نبوغ او بهره برد و امیدوار شد دست‌کم چند بازی دیگر روی نیمکت من‌یونایتد دوام بیاورد.
سجاد گنج‌زاده مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد؟ این سؤالی است که دیروز بعد از شکست او در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته مطرح شد. بعضی‌ها با قاطعیت خبر دادند که سجاد در مسابقات قهرمانی جهان که در امارات برگزار می‌شود حاضر نخواهد بود.
ستاره غیرمنتظره استقلال در فولادشهر، شب کم‌فروغی در ورزشگاه آزادی داشت.
با کسب سومین پیروزی در سومین مسابقه، استقلال لیگ بیست‌ویکم را در قامت یک مدعی تمام‌عیار آغاز کرد.

قبولی کیا در ثلث اول

تیم ملی امید ایران با هدایت مهدوی‌کیا از 3‌بازی 9‌امتیاز گرفت و با اقتدار راهی مرحله نهایی جام‌ملت‌های آسیا شد حالا امید برای المپیکی شدن این تیم از قبل بیشتر شده است
تیم ملی امید ایران با اقتدار به جام‌ملت‌های زیر 23‌ساله‌های آسیا صعود کرد.
رشید می‌تواند برود؟!

رشید می‌تواند برود؟!

به‌نظر می‌رسد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پیغام مهمی برای مظاهری فرستاده است
رشید مظاهری بعد از اختلاف‌های متعددی که با مدیریت سابق باشگاه استقلال داشت، با فسخ یکطرفه قراردادش در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته بود ولی حضور مصطفی آجورلو در راس باشگاه باعث شد تا این دروازه‌بان با تمدید قراردادش به جمع آبی‌پوشان برگردد.
این بارهم جَستید
این بارهم جَستید
هواداران استقلال و پرسپولیس 24‌ساعت پراسترس و پرخبر را پشت سر گذاشتند اما در نهایت فدراسیون طبق روال سال‌های قبل مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه را صادر کرد تا در ظاهر خطر حذف از آسیا از بیخ گوش سرخابی‌ها گذشته باشد. باید دید این وضعیت تا کی می‌تواند ادامه داشته باشد
دیروز صبح هواداران پرسپولیس و استقلال در حالی از خواب برخاستند که خبر حذف تیم‌های محبوب‌شان از لیگ قهرمانان آسیا را در رسانه‌ها خواندند و شنیدند. پیگیری‌های لحظه به لحظه، اضطراب هواداران را بیشتر کرده بود.
عکس خبر
حسن یزدانی یک‌بار دیگر پهلوانانه بر سر معلولان دست نوازش کشید و سوژه اول شبکه‌های اجتماعی در روز گذشته شد. قهرمان کشتی جهان و نایب‌قهرمان المپیک توکیو این روزها در حال استراحت است اما در محافل مختلف حاضر می‌شود و با هوادارانش دیدارهای جالبی دارد.

من، سامان، مایه عذاب اسکوچیچ هستم!

در روزی که برنلی پایین جدولی ظرف 36دقیقه، 3‌گل به برنتفورد زد، سامان قدوس تنها در نیم ساعت پایانی بخت حضور در میدان را پیدا کرد.

تپش قلب نامنظم بارسا

سرخیو آگوئرو حاضر نشد قراردادش با سیتی را تمدید کند تا بتواند به‌طور رایگان به بارسلونا برود و در کنار دوستش مسی به فوتبال ادامه دهد.

زیر حلقه/ کرمانی‌ها

تیم‌های کرمانی در لیگ بسکتبال ایران جولان می‌دهند. امسال 3تیم مس رفسنجان، مس کرمان و نظم‌آوران سیرجان با آمادگی وارد بازی‌ها شده‌اند. مس و نظم‌آوران از مدت‌ها قبل از آغاز مسابقه‌ها تمرینات‌شان را از سر گرفته بودند و هر یک با 2‌بازیکن خارجی به میدان آمدند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هفته سوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری 3بازی پیگیری می‌شود. در 4بازی برگزارشده روز شنبه، استقلال و سپاهان خودشان را 9امتیازی کردند و به صدر جدول رسیدند.
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی