22
دو شنبه 10 آبان 1400
شماره 8350
ادب‌وهنر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«یادداشت‌های روزانه» مجموعه‌ای از نقاشی‌های سروناز علم‌بیگی است که این روزها در گالری اعتماد به نمایش درآمده. سروناز علم‌بیگی، نقاش و مستندسازی است که بیشتر در عرصه‌های بین‌المللی فعالیت می‌کند و جایزه‌هایی را در عرصه مستندسازی از آن خود کرده.
دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر طی اطلاعیه‌ای امکانی تازه برای حضور گروه‌های نمایشی در این رویداد فراهم کرد.
سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو از 30اکتبر تا 8نوامبر 8تا 17آبان در کشور ژاپن برگزار می‌شود. کاشیدا فومیو، نخست‌وزیر جدید ژاپن نیز پیامی ویدئویی به مناسبت آغاز سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره فیلم توکیو ارسال کرده است.

کوک دوباره سازها روی نت سلامت

اتفاقا آقای رئیس‌جمهور نیز فرموده‌اند مسائل فرهنگی جزو اولویت‌های ماست و آن را در کنار معیشت و اشتغال مردم جزو اولویت‌ها می‌دانیم
گزارش
از زمان شیوع کرونا که کنسرت‌ها برای حفظ سلامت و پرهیز از ابتلا به بیماری از روی صحنه به روی صفحه موبایل‌ها و مانیتورها کوچ کرده‌اند، تجربه اتمسفر کنسرت‌ها به خاطره‌ای دور بدل شده است، اما حالا باز صحبت‌هایی به گوش می‌رسد که قرار است چراغ کنسرت‌ها بار دیگر روشن شود؛
مریوان؛ خانه همیشگی تئاتر خیابانی

مریوان؛ خانه همیشگی تئاتر خیابانی

جشنواره بین‌المللی تئاتر مریوان، امروز با اجرای 60 نمایش خیابانی به کار خود پایان می‌دهد
مریوان با برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی توانست میزبان دائمی این جشنواره باشد و همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره ، دبیرخانه دوره شانزدهم به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
معرفی هیأت‌علمی جایزه ادبی «جلال‌آل‌احمد»
معرفی هیأت‌علمی جایزه ادبی «جلال‌آل‌احمد»
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکامی جداگانه، اعضای هیأت‌علمی چهاردهمین دوره جایزه ادبی «جلال آل‌احمد» را منصوب کرد.