24
دو شنبه 10 آبان 1400
شماره 8350
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دختری در هندوستان فقط با کمک مشاهده فیلم‌های آموزشی یوتیوب و البته با خوش‌شانسی توانست فرزند خود را به دنیا بیاورد. به گزارش ایندیپندنت، این شیوه زایمان باعث شد تا کارشناسان در مورد مراجعه نکردن برخی زنان هندی‌تبار به زایشگاه‌ها، ابراز نگرانی کنند.
برونو سزار کاتالانو، مجسمه‌ساز 61ساله مراکشی، از هنرمندان مدرنی است که با مجموعه مجسمه‌های برنزی خود با عنوان مسافرانVoyageursLes به شهرت جهانی دست یافته است.
خودکشی با زباله اثر:ترایکو پوپوف

اول آخر

نقاشی‌های دیواری هنرمندان داوطلب برای ترویج امید میان کودکان بغداد عکس: گتی‌ایمج
چه خبرتونه؟!

چه خبرتونه؟!

قوانین رانندگی در همه کشورها تقریبا ثابت است و یا نهایتا شبیه به‌هم، با این حال از قدیم هر خارجی‌ای که وارد ایران و به‌خصوص تهران می‌شد، از مدل رانندگی کردن ایرانی‌ها تعجب می‌کرد و می‌ترسید. حتی اگر خودش رانندگی نمی‌کرد، همین که می‌خواست از خیابان رد شود، متوجه وخامت اوضاع می‌شد.
روشنفکری در خیابان/ نزدیک نزدیک
روشنفکری در خیابان/ نزدیک نزدیک
حسن‌یوسف را نشانده روی صندلی عتیقه‌ای که یادگار مادرش است. این یعنی خیلی عزیز است. عزیز است که وقت اسفند دود‌کردن یادش می‌افتد و زمان آب ‌دادن، وسط لبخندی طولانی می‌پرسد: «حال یوسف‌جان من چطوره؟»
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
آخرین آمار سرشماری می‌گوید از ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار بیش از ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار خانوار مستأجر هستند که به‌طور قطع با توجه به ازدواج‌های جدید و همچنین طلاق، خانوار مستأجر افزایش یافته است.
امروز اول اکتبر «روز جهانی گیاهخواری» است. یکی از انواع رژیم‌های غذایی موقت یا دائمی که می‌تواند درکسری از ثانیه، بحثی داغ و گاهی آتشین را میان چند نفر به راه بیندازد.