17
چهار شنبه 7 مهر 1400
شماره 8326
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ ان‌شاءالله تیم بعدی

بعد از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام فراز کمالوند به‌عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان انتخاب شد.
ویژه
برخی اتفاقات و ادعاها در فوتبال ایران فراموش‌شدنی نیستند. خیلی مواقع با آب و تاب حرف‌هایی زده می‌شود، اما این تنها گذر زمان است که عیار آنها را ثابت می‌کند.
جامبولات تدیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه هفته گذشته در مصاحبه با خبرگزاری «استار» مدعی شد تیم روسیه هم از نظر کشتی‌گیر و هم از نظر کادر فنی بهترین تیم دنیاست.
باشگاه ام‌صلال قطر مدتی پیش با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود، از جدایی روزبه چشمی مدافع ایرانی‌اش خبر داد و اعلام کرد قصدی برای تمدید قرارداد او ندارد.
محمد داورزنی از ریاست فدراسیون والیبال کنار می‌رود؟ این سؤالی است که بعد از صحبت‌های اخیر حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حمید سجادی، وزیر ورزش مطرح شده است.
2 اتفاقی که قرار بود پیرامون باشگاه بارسلونا رخ دهد، فعلا منتفی شده؛ اول اخراج رونالد کومان و دوم بیرون انداختن بارسا، رئال و یوونتوس از لیگ قهرمانان. یوفا این 3 باشگاه را تهدید به اخراج کرده بود و دلیل آن پافشاری آنها بر ماندن در پروژه سوپرلیگ اروپا بود.
گروه منچستریونایتد هم گروه آسانی نیست. امشب تقابل منچستریونایتد و ویارئال تکرار فینال لیگ اروپای فصل قبل است که در ضربات پنالتی به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید.

ابد و2 ماه!

2 سال قبل، مسابقات فوتبال در همه دنیا 2ماه عقب افتاد؛ حالا همه دنیا این وقفه را جبران کرده‌اند ولی ما همچنان 2ماه عقبیم. امسال هم امیدی به جبران این عقب افتادگی نیست
در حالی که یک هفته از مهرماه گذشته، لیگ برتر فوتبال ایران هنوز آغاز نشده و هنوز حتی قرعه‌کشی این مسابقات هم انجام نشده است.
جنگ اتوبوس‌ها

جنگ اتوبوس‌ها

مدافع عنوان قهرمانی به یووه‌ رسید که فصل را خوب شروع نکرده است
امروز 2 مربی که به ارائه سبک تدافعی متهم‌اند روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.
اصل بقای فرزاد
اصل بقای فرزاد
آیا پست جدید فرزاد مجیدی در اثر شایستگی به او داده شده؟
از روز اولی که رسانه باشگاه استقلال سمت فرزاد مجیدی در این باشگاه را «کمک سرپرست» عنوان کرد، دردسرهای مجیدی کوچک شروع شد و او به‌خاطر این پست عجیب و من‌درآوردی آماج شوخی‌های تند و تیز در فضای مجازی شد.

لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان

لیگ اروپا

لیگ اروپا

نقل قول

«من هیچ وقت صحبتی برای مخالفت با این موضوع نداشته‌ام و همیشه اولویت همه باشگاه‌ها و فدراسیون بحث تیم ملی بوده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
جام‌جهانی فوتسال در کشور لیتوانی به مرحله نیمه‌نهایی رسید و ایران با شکست مقابل قزاقستان از صعود به این مرحله بازماند.
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
جدول 8326