• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 7 مهر 1400
کد مطلب : 141748
+
-

جنگ اتوبوس‌ها

مدافع عنوان قهرمانی به یووه‌ رسید که فصل را خوب شروع نکرده است

جنگ اتوبوس‌ها

امروز 2 مربی که به ارائه سبک تدافعی متهم‌اند روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. ماسیمیلیانو آلگری از یوونتوس که با کریستیانو رونالدو خوب گل می‌زد، یک تیم تدافعی ساخته که البته گل هم می‌زند اما بیشتر دفاع می‌کند. توماس توخل هم در چلسی به‌قدری تیمش خوب دفاع می‌کند که عملکرد دفاعی‌اش تحسین سیمئونه را هم برانگیخته است. او در این فصل 2‌بار مجبور شده جلوی لیورپول و من‌سیتی اتوبوس پارک کند. آلگری که پس از 2‌سال بیکاری به فوتبال برگشته، گفته دلش برای انتقادات تنگ شده بود. توخل هم بازی بد تیمش مقابل من‌سیتی را گردن گرفته و گفته رو به جلو حرکت می‌کند. با همه اینها از زمانی که توماس توخل به چلسی آمده، این تیم 60درصد مالکیت توپ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را داشته و در هر بازی میانگین 15‌شانس ایجاد کرده است. با وجود این به‌نظر می‌رسد بازی امشب کم‌گل باشد. بازی دیگر امشب این گروه بین زنیت و مالمو در روسیه برگزار می‌شود. سردار آزمون در دیدارهای اخیر فیکس نبوده و معلوم نیست در ترکیب ثابت امشب باشد یا خیر.
   لوکاکو در همه رقابت‌ها مقابل یوونتوس تقریبا ناموفق بوده و در 4بازی فقط یک‌گل زده، آن هم از روی نقطه پنالتی.
   انگوگو کانته بازی برابر یوونتوس و ساوتهمپتون را به‌دلیل بیماری از دست داده و غایب بزرگ آبی‌ها محسوب می‌شود. ربیو و دیبالا هم از یوونتوس به‌دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسند.
   در 4 تقابل قبلی، هر تیم یک‌بار به پیروزی رسیده و در آخرین مسابقه این یوونتوس بوده که در سال2012به برد 3بر صفر مقابل حریف دست یافته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید