21
چهار شنبه 7 مهر 1400
شماره 8326
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ جنایت به خاطر سرقت کابل برق

چند سارق که قصد سرقت کابل‌های برق را داشتند وقتی دهیار روستا را مانع خود دیدند او را با ضربات چاقو به قتل رساندند و گریختند.
ویژه
مردی که 19سال قبل در جریان درگیری در ارگ جدید بم مرد دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده و در این سال‌ها به‌صورت مخفیانه زندگی می‌کرده سرانجام دستگیر شد.
جنایی
اسرار ناپدیدشدن دختری جوان با بازداشت خواهر‌زاده وی و 3پسر آشنا که اعتراف کردند پس از گروگانگیری، دست به جنایت زده‌اند، فاش شد.
آتش‌سوزی خودروی لوکس در بزرگراه مدرس 2قربانی گرفت

بامداد مرگبار در «ب‌ام و»

رویداد
برخورد شدید یک دستگاه خودروی ب‌ام و در بزرگراه شهید مدرس با یک پست برق زمینی باعث آتش گرفتن آن شد و مرگ دلخراش دو سرنشین آن را رقم زد.
افسانه حل مشکلات روان در چند گام

افسانه حل مشکلات روان در چند گام

روانپزشکی، دانشی زیستی به‌حساب می‌آید و نگاه پزشکی به موضوعات دارد. در نتیجه هرچیزی را بر مبنای علت، نشانه‌ها و براساس رویه‌ای که ایجاد شده است، تبیین و تلاش می‌کند تا مشکل را حل کند.
شام آخر دختر نوجوان
شام آخر دختر نوجوان
تحقیقات برای کشف راز مرگ دختر 16ساله که پس از صرف شام خوابیده و به کام مرگ رفته بود، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
روابط‌عمومی منطقه یک شهرداری تهران پیرو انتشار پیام مردمی با عنوان رسیدگی به سرویس بهداشتی بوستان قیطریه در ستون با مردم روز 11شهریورماه پاسخ داده است: «ضمن قدردانی از شهروند گرامی به اطلاع می‌رساند طبق گزارش ناحیه 7منطقه یک اقدامات روزانه جهت نگهداری از سرویس‌های بهداشتی بوستان قیطریه در حال انجام است و به‌طور مستمر توسط پیمانکار بوستان فوق انجام و کنترل می‌شود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
خودروسازان مطرح جهان به ساخت خودروهای غیرآلاینده برقی روی آورده‌اند، کشور ما هم می‌تواند با رو‌آوردن به سمت ساخت این خودروها عقب‌ماندگی‌های خود را به یک فرصت تبدیل کند، وزارت صمت، چه برنامه‌ای برای اصلاح روند معیوب گذشته دارد؟