• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 7 مهر 1400
کد مطلب : 141756
+
-

آماربازی


05
جام‌جهانی فوتسال در کشور لیتوانی به مرحله نیمه‌نهایی رسید و ایران با شکست مقابل قزاقستان از صعود به این مرحله بازماند. قزاقستان به همراه برزیل، آرژانتین و پرتغال به نیمه‌نهایی رسیده و در این جمع برزیلی‌ها بهترین نتایج را تا این لحظه از رقابت‌ها داشته‌اند. برزیل تنها تیم جام‌جهانی2021 است که همه بازی‌هایش را تا این مرحله برده و با 5 برد از 5 بازی پا به نیمه‌نهایی گذاشته است. آخرین بازی برزیل، نزدیک‌ترین رقابت این تیم بود که مقابل مراکش با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان تمام شد. آرژانتین و روسیه هم با 4برد به یک‌چهارم نهایی رسیده بودند که تقابل آنها یک-یک مساوی تمام شد و آرژانتین در ضربات پنالتی برنده شد تا با 4برد و یک مساوی به نیمه‌نهایی برسد. پرتغال و قزاقستان هم با 4برد و یک مساوی به نیمه‌نهایی رسیده‌اند.

24
 اگرچه برزیل با 5برد در 5بازی صاحب بهترین نتایج شده اما بهترین خط حمله مسابقات تا این لحظه متعلق به آرژانتینی‌ها است. تیم ملی آرژانتین با 24گل زده به نیمه‌نهایی رسیده و از این لحاظ عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشته است. برزیل 23گل زده، پرتغال 22بار دروازه حریفان را باز کرده و قزاقستان هم با 3گلی که به ایران زد تعداد گل‌هایش را به 20گل رساند. این در حالی است که روسیه با 21گل زده از دور رقابت‌ها حذف شده است. در زمینه دفاعی هم برزیل و قزاقستان با 4گل خورده بهترین عملکرد را داشته‌اند و کمترین گل خورده متعلق به این دو تیم بوده است. آرژانتین 5گل خورده و پرتغال هم با 9گل خورده به نیمه‌نهایی رسیده است.

17
 در میان 8تیمی که به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها رسیدند، ایران با 17گل خورده ضعیف‌ترین آمار را از لحاظ دفاعی داشت. تیم ملی ایران در حالی با 17گل خورده به کارش پایان داد که 7 تیم دیگر این مرحله، تعداد گل‌های خورده‌شان یک‌رقمی بود. درحالی‌که سایر تیم‌های حاضر در جمع 8تیم پایانی بین 4تا 9گل خورده دارند، ایران 17گل خورده که تقریبا نیمی از آنها را در بازی یک‌هشتم مقابل ازبکستان دریافت کرده است. بازی ایران و ازبکستان با ردوبدل شدن 17گل پرگل‌ترین بازی این مسابقات بود. کم‌گل‌ترین بازی‌ها هم مصاف ونزوئلا و کاستاریکا در مرحله گروهی و جدال برزیل و مراکش در یک‌چهارم نهایی بودند که هر دو با نتیجه یک بر صفر تمام شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید