17
پنج شنبه 11 شهریور 1400
شماره 8304
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بگذارید نفس بکشیم

4 درخواست از تیم ملی که امیدواریم اجابت شود
در شرایطی که فضای فوتبال ایران اصلا و ابدا «ملی» نیست و تناسبی با حساسیت مرحله انتخابی جام‌جهانی ندارد، اما به هر حال شاگردان دراگان اسکوچیچ امروز نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها را برابر سوریه برگزار می‌کنند؛ مسابقه‌ای بسیار حساس که لغزش در آن می‌تواند کارمان را بسیار سخت کند.
ویژه
سرمربی تیم ملی سوریه پیش از نخستین دیدار این تیم در مرحله مقدماتی جام‌جهانی2022 مقابل ایران گفت: «این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. این بازی اول است که در شرایط کرونا برگزار می‌شود.
حامد پاکدل ازجمله خریدهای این فصل پرسپولیس است که برخی هواداران در موردش تردیدهایی دارند.
مصاف امشب ایران و سوریه، بیست‌ونهمین بازی تیم‌های ملی فوتبال این دو کشور در رقابت‌های رسمی و دوستانه است.
روز گذشته فدراسیون بسکتبال ایران حکم سرمربیگری تیم ملی را به‌دست مصطفی هاشمی داد ولی واکنش‌ها به حضور او روی نیمکت تیم ملی از چند روز پیش آغاز شد. بعضی‌ها مربیگری تیم ملی را حق هاشمی می‌دانند، حقی که سال‌ها از او دریغ شد.
رشید مظاهری پس از 4‌نامه‌ای که برای حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال دریافت کرده بود، ظهر دیروز خودش را به محل باشگاه رساند و در جلسه این کمیته شرکت کرد.
رضا قوچان‌نژاد قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند. این شایعه‌ای است که در روزهای اخیر رسانه‌ای شده و مشخص نیست اصلا صحت دارد یا خیر.

پیک دوم فوتبال

مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی2022 امشب در حالی برای ایران آغاز می‌شود که به‌خاطر کرونا ورزشگاه آزادی خالی است سرمربی ایران هم احتمالا غایب خواهد بود
مرحله دوم و پایانی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی2022 از امشب برای تیم ملی ایران آغاز می‌شود. ملی‌پوشان ایران در مرحله اول به مشکلات زیادی برای صعود برخوردند اما نهایتا در دور برگشت با بردن 2رقیب مستقیم جواز صعود به مرحله بعدی را گرفتند.
پنجره پلمب شد

پنجره پلمب شد

فصل نقل‌وانتقالات پرماجرای تابستانی امسال با چندین خرید دقیقه نودی به پایان رسید
ساعت2:30 بامداد دیروز فصل نقل‌وانتقالات پرماجرای تابستانی امسال فوتبال اروپا با چندین خرید دقیقه نودی به پایان رسید.
طلای هشتم در دستان افروز
طلای هشتم در دستان افروز
پرتابگر نیزه دیروز با رکوردشکنی در توکیو قهرمان شد و گفت از حالا برای مدال و رکورد جدید بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک پاریس تمرین می‌کند
هشتمین مدال طلای ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو با رکوردشکنی به‌دست آمد. سعید افروز دیروز صبح در کلاسF34 پرتاب نیزه روی سکوی قهرمانی رفت. او با پرتاب 40متر و 5سانتی‌متر هم مدال طلای بازی‌ها را گرفت و هم رکورد جهان را شکست.
نشست مطبوعاتی اعضای تیم ملی ایران پیش از بازی با سوریه، تا حدودی عجیب و پرحاشیه برگزار شد.

مطهری2ساله بست

ارسلان مطهری مهاجم استقلال سرانجام قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

لیگ قهرمانان - یک هشتم

لیگ قهرمانان - یک هشتم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8304