03
پنج شنبه 11 شهریور 1400
شماره 8304
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ورود ۵۰۰دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی تا پایان سال

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از ورود 500دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی تهران خبر داد و گفت: «مذاکراتی با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تعمیر ٣٠٠دستگاه اتوبوس دوکابین که به‌دلیل نقص فنی متوقف شده‌اند، صورت گرفته است و علاوه بر آن معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران هم قول داده تا پایان سال، ٢٠٠دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اضافه شود.»
ویژه
رئیس هیأت مدیره اتحادیه آرامستان کشور خواستار تبدیل وضعیت تطهیرکنندگان شد.
رزمایش
رزمایش مبارزه با اپیدمی کووید-19 طرح شهید سردار سلیمانی در شرق تهران برگزار شد.
گزارش همشهری از انبار بزرگ نفت در شمال غرب تهران و خطرات احتمالی آن که اهالی منطقه با انفجار بیروت مقایسه‌اش می‌کنند

رفت وآمد خطر در شهران

کامیون‌های نفتکش دائما از خیابان‌های مسکونی شیب‌دار، شلوغ و پر پیچ و خم شهران عبور می‌کنند
گزارش
اهالی شهران در مسیر حرکت خودروهای حمل بنزین زندگی می‌کنند. خطر انفجار و آتش‌سوزی زیاد است چون کامیون‌های بزرگ نفتکش، پشت سر هم از شیب خیابان‌های باریک و شلوغ و پیچ در پیچ پایین می‌آیند تا بار بنزین خود را به پمپ بنزین‌های غرب تهران برسانند.
شمارش معکوس بهره‌برداری از میدانگاه‌های دریافت و بریانک

شمارش معکوس بهره‌برداری از میدانگاه‌های دریافت و بریانک

عملیات اجرایی میدانگاه‌های دریافت در منطقه18 و بریانک در منطقه10 که از اوخر سال99 شروع شده بود اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و 14روز دیگر بهره‌برداری می‌شوند.
راه‌اندازی سامانه هوشمند محیط‌زیست در تهران ضروری است
رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت امروز محیط‌زیست بیش از پیش‌نیاز به اطلاعات برخط و سامانه هوشمند محیط‌زیست دارد، گفت: «راه‌اندازی این سامانه که بتوان از طریق آن داده‌های تفکیک‌شده چالش‌های زیست‌محیطی اعم از آلودگی آب، خاک، صوت و نور در مناطق 22گانه شهر تهران را یکپارچه به‌ سند راهبردی برای توسعه شهر تبدیل کرد، ضروری است.»