17
سه شنبه 9 شهریور 1400
شماره 8302
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

تیم ذوب‌آهن با جذب 12بازیکن رکورددار جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستانی است.
ویژه
استقلال در ادامه فعالیتش در بازار نقل و انتقالات، روز گذشته با جعفر سلمانی بازیکن پورتیموننزه پرتغال قرارداد امضا کرد و با ابوالفضل جلالی مدافع چپ سایپا هم به توافقات نهایی رسید تا عمده‌ترین خریدهایش را انجام داده باشد.
فهرست نهایی تیم‌ملی ایران برای 2بازی مقدماتی جام‌جهانی مقابل سوریه و عراق اعلام شد.
نشست خبری سرمربیان کشتی آزاد و فرنگی روز گذشته برگزار شد و محمد بنا و پژمان درستکار به حواشی اخیر پیرامون کشتی پاسخ دادند.
یکی از بازیکنانی که استقلالی‌ها امید داشتند برای فصل آینده جذبش کنند، صالح حردانی بود.
آخرین شب فوتبال باشگاهی در اروپا پیش از فیفادی پیش‌رو با اتفاقاتی همراه بود. بارسلونا به‌زور ختافه را برد و گریزمان هو شد،
چیرو لوپس نخستین نفری بود که اعلام کرد رئال مادرید هیچ‌یک از نام‌هایی که در رسانه‌ها گفته شده شامل پوچتینو، کونته، آلگری را به‌عنوان سرمربی نمی‌خواهد.

سهمیه ایران، روزی2طلا

در روز هفتم پارالمپیک توکیو 2طلا در دوومیدانی، یک نقره و یک برنز در وزنه‌برداری، تعداد مدال‌های ایران را به 11 و رتبه ما را به 12 رساند
در هفتمین روز از بازی‌های پارالمپیک2020 توکیو که روز شلوغی برای کاروان ایران بود، 4ورزشکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند که در میان آنها مدال نقره منصور پورمیرزایی در دسته 107+ کیلوگرم پاراوزنه‌برداری، یاد و خاطره مرحوم سیامند رحمان قهرمان 2 دوره گذشته پارالمپیک را در این وزن زنده کرد.
رونالدو نصف مسی

رونالدو نصف مسی

کریستیانو رونالدو با کمترین هزینه و تنها با 5/14 میلیون پوند از یوونتوس خریداری شده، اما دستمزدش در منچستریونایتد هزینه این خرید را افزایش می‌دهد.
در این سطح نبودی برادر
در این سطح نبودی برادر
واقعیتی که علی علیپور هرگز نخواست قبول کند
بار دیگر لیست تیم ملی اعلام شده و بار دیگر اثری از اسم علی علیپور در این فهرست نیست.
خیلی زودتر از آنچه به‌نظر می‌رسید و خیلی حیاتی‌تر از آنچه تصور می‌شود، رسیدیم به مسابقات تیم ملی؛ به آخرین مرحله انتخابی جام‌جهانی 2022قطر. شاید چند‌ماه پیش حضورمان در این مرحله به‌رؤیا شبیه شده بود، اما تیم ملی با هر مکافاتی بود از خوان قبلی عبور کرد و حالا رسیده به مرحله تعیین سرنوشت.

خرج چلسی در آمد

درباره ریخت‌وپاش چلسی داستان‌های زیاد ساخته شده اما کسی به این توجهی نکرده که باشگاه آبراموویچ در این سال‌ها چقدر از محل فروش بازیکنانش درآمد داشته است.

نکته بازی/ دیگر تن‌تان نمی‌لرزد؟

یحیی با توضیح اینکه قیمت یک بازیکن الهلال 600میلیارد تومان است، از فدراسیون خواسته به سرخپوشان اجازه بدهد بازیکن خارجی بگیرند.

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ قهرمانان - یک هشتم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8302