17
پنج شنبه 14 مرداد 1400
شماره 8285
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از گور برخاسته

هلندی‌ها برای سومین‌بار دست به دامان فان‌خال شدند
لوئیس فان‌خال به‌جای فرانک دی‌بوئر به‌عنوان سرمربی تیم ملی هلند برگزیده شد تا بار دیگر ثابت کند، فان‌خال از بین نمی‌رود بلکه از تیمی به تیمی دیگر منتقل می‌شود.
ویژه
مسابقات المپیک2020 توکیو هنوز در جریان است و برای ارزیابی عملکرد کاروان ورزش ایران همچنان باید صبر کرد، اما از نقطه‌نظر فوتبالی بدون تردید بزرگ‌ترین شکست مسعود سلطانی‌فر، ناکامی در واگذاری پرسپولیس و استقلال بود.
رکورد 600دقیقه‌ای پرسپولیس تا پایان لیگ بیستم هم پابرجا ماند تا خط دفاعی این تیم صاحب بهترین رکورد در بسته نگه داشتن دروازه‌اش باشد.
حمید مطهری که به‌عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی فصل موفقی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت، حالا گفته: «آماده چالش سرمربیگری هستم.»
اود اوت هورلی لوون بلژیک؛ احتمالا این نام را تابه‌حال نشنیده‌اید اما از این به بعد با اخبار ورزشی سایت‌هایی که به اتفاقات پیرامون لژیونرهای فوتبال می‌پردازند، این اسم را بیشتر می‌شنوید.
با پایان مسابقات لیگ بیستم، محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس جدا شد و قراردادش را به‌طور رسمی با الاهلی قطر امضا کرد.
از قرار معلوم بخت باشگاه پرسپولیس برای حفظ شهریار مغانلو اندک است. قرارداد قرضی این بازیکن به پایان رسیده و او از حالا به بعد در اختیار سانتاکلارای پرتغال خواهد بود.

چهارشنبه رؤیایی

با طلای محمدرضا گرایی و نقره علی داوودی، ایران در جدول مدال‌های المپیک تا پله بیست و هفتم بالا آمد، حسن یزدانی هم سزاوارانه به فینال رسید
بعد از نزدیک به 2هفته، کم‌کم به همه‌‌چیز توکیو داریم عادت می‌کنیم؛ به نظم دیوانه‌کننده‌‌ای که از لحظه اول ورودمان و از پنجره هواپیما می‌شد در همه جا دید‌، در خیابان‌ها و خانه‌ها و مزارعی که انگار با خط‌کش، سانتی‌متر به سانتی‌متر کنار هم قرار گرفته‌اند.
غیرت ایرانی،طلای فرنگی

غیرت ایرانی،طلای فرنگی

محمدرضا گرایی در 25سالگی طلای المپیک را گرفت تا دومین طلای کاروان ایران به نام کشتی فرنگی ثبت شود حسن یزدانی هم به فینال رفت تا سومین طلا را به نام کشتی آزاد بنویسد
در روز اول مسابقات کشتی آزاد المپیک توکیو، رقابت بین ایران و روسیه کاملا نزدیک بود. کشتی‌گیران ایران و روس در نیمه‌نهایی هر دو وزن با هم مبارزه کردند که یک مبارزه را روس‌ها بردند و در یک دیدار شاگردان محمدی به پیروزی رسیدند.
نقره 441کیلویی به نام داوودی
نقره 441کیلویی به نام داوودی
علی داوودی نایب‌قهرمان دسته فوق‌سنگین المپیک شد. تالاخادزه گرجستانی 47کیلوگرم بیشتر از او وزنه زد و به قهرمانی رسید
هم علی داوودی می‌دانست و هم بقیه وزنه‌برداران سنگین‌وزن که مدال طلا برای هیچ‌یک از آنها نیست.

زمان اردوی تیم ملی

مقدماتی جام‌جهانی از یازدهم شهریور‌ماه برای تیم ملی ایران آغاز خواهد شد.

المپیک/ المپیک، قرعه مرگ ندارد

در روز دوم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک، شاگردان غلامرضا محمدی در اوزان 74 و 125کیلوگرم به مصاف رقبا خواهند رفت.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی‌های المپیک توکیو 2020
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8285