• پنج شنبه 14 مرداد 1400
  • الْخَمِيس 26 ذی الحجه 1442
  • 2021 Aug 05

سوگند‌هشتمین رئیس‌جمهور

قرار است امروز پس از ادای سوگند رئیس جمهوری‌، سید ابراهیم رئیسی فهرست کابینه پیشنهادی‌اش را به مجلس تقدیم کند
مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی امروز، چهاردهم مرداد‌ماه، همزمان با صدور فرمان مشروطیت برگزار می‌شود.

غیرت ایرانی،طلای فرنگی

در روز اول مسابقات کشتی آزاد المپیک توکیو، رقابت بین ایران و روسیه کاملا نزدیک بود. کشتی‌گیران ایران و روس در نیمه‌نهایی هر دو وزن با هم مبارزه کردند که یک مبارزه را روس‌ها بردند و در یک دیدار شاگردان محمدی به پیروزی رسیدند.

مترو؛ اولویت برنامه تمام نامزدهای شهرداری

نگاهی به برنامه نامزدهای احراز پست شهردار تهران، گواه آن است که اولویت تمام برنامه‌دهندگان برای اداره امورات پایتخت، توسعه بیش از پیش حمل‌ونقل عمومی و در رأس آن گسترش شبکه مترو است.

شهروندان پرسشگر و طرح محدودسازی مجلس

اخیرا طرح محدود‌سازی‌ فعالیت شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها، تحت عنوان حفاظت از حریم مجازی شهروندان و کاربران، مطرح شده است.

افتتاح طرح‌های‌کم‌هزینه، نشاط اجتماعی را رقم زد

مراسم افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری در منطقه 9 روز گذشته با حضور شهردار تهران برگزار شد. پیروز حناچی در این مراسم گفت: تلاش کردیم با هزینه کمتر و بهره‌وری بیشتر شهر را اداره و فروش تراکم و حرکت خارج از برنامه را اصلاح کنیم.

راه مقابله با آسیب اجتماعی ، اجتماعی است نه امنیتی

اینجا اجتماعی به نام تهران است؛ شهری که برایش تلاش شده ساکنانش در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز در کنار هم با آرامش زندگی کنند.

گزارش یک اعتراض

همزمان با پایان بازی فوتبال، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی و پیروزی استقلال در ضربات پنالتی، فراخوانی در شبکه‌های اجتماعی خوزستان منتشر شد.

عبور بورس از مرز 7ماهه