17
پنج شنبه 17 تیر 1400
شماره 8264
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکنجه تلویزیون آیا فریادرسی هست؟

در مورد رنجی که مخاطبان بی‌گناه یک محتوای انحصاری تحمل می‌کنند
یادداشت
بعد از انجام مسابقات یک هفته حساس فوتبالی در لیگ برتر ایران، قاعدتا شایسته‌تر است که رسانه‌ها در مورد مسائل فنی و حاشیه‌ای این بازی‌ها بنویسند؛ از اینکه تقارن لیگ ما با مسابقات یورو 2020چطور کیفیت پایین فوتبال باشگاهی ایران را عریان کرده یا اینکه این همه پرخاش بازیکنان و مربیان داخلی در مقایسه با فروتنی و مدارای اروپایی‌ها، چقدر خجالت‌آور است.
ویژه
پرسپولیس که طی هفته‌های گذشته به دیرتر بازی کردنش نسبت به سپاهان معترض بود، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر بالاخره بعد از سپاهان بازی کرد، اما از این تأخیر سود چندانی نبرد.
مسیر فوتبالی سوشا مکانی طوری بود که اگر کمی دقت و وسواس به خرج می‌داد، می‌توانست به یک چهره قابل اعتنا در تاریخ فوتبال ایران تبدیل شود.
ورزشکاران و مربیانی که می‌خواهند به المپیک بروند، قرنطینه شده‌اند. تهران هم که جزو شهرهای قرمز کرونایی است. در این شرایط فدراسیون قایقرانی به جای اینکه بیشتر مراقب المپین‌هایش باشد، در بدترین شرایط برای آنها مراسم تجلیل گرفت.
شاید تفاوت روحیه بازیکنان 2تیم اسپانیا و ایتالیا را بتوانید در این صحنه تشخیص دهید. جورجو کیه‌لینی سر پرتاب سکه و انتخاب تیم اول زننده پنالتی با همه شوخی می‌کند و سربه‌سر کاپیتان حریف می‌گذارد.
با صعود سخت آرژانتین به فینال کوپا آمریکا، حالا مسی از هر زمان دیگری به کسب نخستین جام خود در پیراهن تیم ملی نزدیک‌تر است.
هفته بیست‌وششم لیگ برتر با اتفاقات جالبی همراه بود. اشتباهات داوری بازهم در چند بازی حاشیه‌ساز شد و به‌خصوص جدال تیم مدعی سپاهان با حریفش کاملا تحت‌تأثیر تصمیمات داور مسابقه بود.

کیمیا به ایران رسید

کیمیا علیزاده که سال2016 نخستین مدال المپیک را برای ورزش زنان ایران گرفت در بازی‌های توکیو با پرچم پناهندگان مقابل هم‌تیمی‌ قبلی‌اش ناهید کیانی مبارزه می‌کند
کیمیا علیزاده؛ رودررویی این دو شاید خاص‌ترین مبارزه بازی‌های المپیک توکیو برای ایرانی‌ها باشد. ناهید کیانی در مسابقات گزینشی اردن برای تکواندوی ایران سهمیه گرفت.
جای خالی اسفندیار و فیاضی در تیم المپیکی والیبال

جای خالی اسفندیار و فیاضی در تیم المپیکی والیبال

فدراسیون والیبال 12نفر المپیکی را معرفی کرد اما احتمال دارد 2بازیکن در این لیست تغییر کند
12بازیکنی که قرار است در بازی‌های المپیک برای تیم ملی والیبال ایران بازی کنند، معرفی شده‌اند اما باز هم گفته می‌شود این لیست نهایی نیست.
نکته بازی/ باز خدا را شکر طلبکار نشدی!
اتفاق حیرت‌انگیز این هفته، نمایش خشم شهاب گردان در بازی ذوب‌آهن و سایپا بود.
ایتالیا که در این تورنمنت دل خیلی‌ها را برده بود، در تقابل با اسپانیا به اصل و ریشه خودش برگشت و تبدیل شد به همان تیم دفاعی قبل که علاقه‌ای به توپ و بازی زیبا ندارد.

آماربازی

در جریان بازی استقلال و تراکتور، جواد خیابانی آنقدر روی رکورد گل‌نخوردن حسین حسینی تأکید کرد تا بالاخره در وقت‌های تلف‌شده بازی طلسم شکست و استقلال گل خورد.

برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس

برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8264