• پنج شنبه 17 تیر 1400
  • الْخَمِيس 28 ذی القعده 1442
  • 2021 Jul 08

روحانی: برداشتن تحریم‌ها دست خودمان است

رئیس‌جمهور: می‌گویند دولت خوب کار نکرد و مدیریت ضعیف بود؛ هیچ‌کس نمی‌آید توضیح دهد که ریشه این مشکلات کجاست
رئیس‌جمهور یک روز پس از عذرخواهی بر سر کمبود برق در کشور، رفع موانع تحریم‌ها و آثار آن بر سرمایه‌گذاری‌های داخل کشور را به مخالفانش تذکر داد.

محله‌هایی برای دوستی ادیان

بعد از تجربه‌های موفق احیای محله‌ 30تیر در تهران، حالا شهرداری رفسنجان سراغ بازآفرینی محله ادیان این شهر رفته تا زندگی را به آن بازگرداند و شهروندانش را به بازگشت تشویق کند.

دودکش هوشمندی!

در 2 روز گذشته، در حالی چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند به‌صورت برخط و غیرحضوری برگزار شد که موج جدید بیماری کرونا کشور و شهر تهران را در برگرفته و چالش‌ها و مصائب آن همچنان برای شهروندان بسیار جدی بوده است.

فرصتی برای قدردانی

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تجلی بارز مشارکت مردم در عرصه خطیر مدیریت شهری و روستایی هستند.

شرایط ویژه تهران

نگرانی از اوج گرفتن پیک پنجم کرونا در تهران و شرایط ویژه صنعت برق باعث شد تا استانداری تهران و ستاد مقابله با کرونا اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای کنترل بیماری و مدیریت شرایط مصوب کنند.

بهشت زهرا دوباره آرایش بحرانی گرفت

چند روزی است که آمار مبتلایان کرونا دوباره افزایش یافته و پیک پنجم با نوع جهش یافته به نام دلتا شروع شده است.
مدیریت شهری پس از بررسی نظرات شهروندان در محله‌های مختلف اجرای نگارگری‌های جدید دیواری در چند نقطه را به تعدادی از زنان هنرمند سپرد

نقاشی چهره شهر با سلیقه شهروندان

نقاشی‌ها و کاشیکاری‌های جدید، با طرح‌های نوین و متفاوت نسبت به گذشته بر دیوارهای شهر تهران اجرا می‌شوند؛ این اقدام با بررسی سلایق شهروندان محله‌های مختلف صورت می‌گیرد تا زیباسازی‌ دیوارها و مبلمان شهری، رضایت بیش از پیش مردم را در پی داشته باشد.

دومین خط تولید واکسن کوو برکت راه‌اندازی می‌شود

انتخاب من؛ کتابخوانی و روستا

جادوی دودوک مرد سپیدمو

آثار تورمی قطع برق