• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 17 تیر 1400
کد مطلب : 135289
+
-

نکته بازی/ باز خدا را شکر طلبکار نشدی!



اتفاق حیرت‌انگیز این هفته، نمایش خشم شهاب گردان در بازی ذوب‌آهن و سایپا بود. گلر ذوب بعد از اخراج از میدان، زمین و زمان را به هم دوخت و داور چهارم را هم هل داد. شدت رفتار او به حدی بود که حتی کمیته انضباطی خنثی و خاموش فدراسیون هم به جوشش درآمد و حکم موقت محرومیت او را صادر کرد. با این حال اگر پرونده گردان فقط یک نقطه روشن داشته باشد، آن هم این است که او یک روز بعد از داستان‌های فولادشهر، صریح و بدون تعارف اشتباهش را پذیرفت و از همه عذرخواهی کرد. باز همین که او صد جور بهانه پشت هم ردیف نکرد و آخرش طلبکار هم نشد، برای ما کافی است. ببینید با ما چه کرده‌اند که سطح توقعات‌مان اینقدر پایین آمده!

تعداد تیم گرفتن مربیان هم آزاد شده

از کم‌وکیف حقوقی پرونده پیکان و سایپا بی‌اطلاعیم، اما هرطور که به ماجرا نگاه کنید، منصفانه نبود یک تیم با وجود برتری در زمین به‌خاطر تعویضی که اصلا تأثیری در جریان مسابقه نداشت بازنده شود. حالا شاید ما اشتباه می‌کنیم، اما سایپا باید بتواند حقش را درون زمین بگیرد و محتاج گاف کادر سرپرستی حریف نباشد. حالا هم فراز کمالوند با طعنه و کنایه به این رأی گفته: «ظاهرا تعداد تعویض‌ها در فوتبال ایران آزاد شده.» تعداد تعویض‌ها را نمی‌دانیم، اما تعداد تیم‌های یک مربی در طول فصل خیلی وقت است آزاد شده. مثلا اینطوری است که شما می‌توانی سرمربی شاهین بوشهر باشی، بعد وسط کار ول کنی و در استقلال دستیار شوی، بعد آنجا را هم رها کنی و به‌عنوان سرمربی روی نیمکت سایپا بنشینی!

اصلا چرا مسی با بارسا تمدید نمی‌کند؟

احمد مددی سطح فرافکنی در فوتبال ایران را 2 درجه بالاتر برده است. مدیرعامل محترم استقلال بعد از ارتباط تلفنی جنجالی‌اش در فوتبال برتر، علیه این برنامه مصاحبه آتشین کرده و گفته میثاقی طرفدار یک تیم خاص است. حالا کاری نداریم که علایق میثاقی برای هیچ‌کس در این کشور مهم نیست، اما مددی موقع ایراد این نطق تاریخی یادش رفته بود یحیی گل‌محمدی به‌خاطر مواضع فوتبال برتر این برنامه را تحریم کرده است! به علاوه اصلا هواداری او از یک تیم، چه ربطی به اتفاقات استقلال دارد؟ تمام زیرمجموعه شما از دست‌تان شاکی هستند؛ اینها تقصیر رسانه است؟ به جای چنین توجیهاتی، بیایید در مورد این همه ناهنجاری در تیم‌تان توضیح بدهید. کم مانده استاد فقط بهانه بگیرد که چرا مسی هنوز قراردادش با بارسلونا را تمدید نکرده است!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید