17
دو شنبه 14 تیر 1400
شماره 8261
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیر حلقه/ جایگاه جوانان

بخت و اقبال بلند و قرعه خوب داشتن در تورنمنت‌ها، بسیار حیاتی است. بعد از تیم ملی بسکتبال که با بخت و اقبال بلند در جام جهانی 2019، سهمیه المپیک گرفت، تیم بسکتبال جوانان ایران هم در جام جهانی با قرعه‌ای خوب روبه‌رو شده.
ویژه
پزشک اجازه داد؛ پریسا جهانفکریان در بازی‌های المپیک توکیو وزنه می‌زند. جهانفکریان وزنه‌برداری است که در دسته سنگین‌وزن برای وزنه‌برداری زنان ایران سهمیه المپیک گرفته.
این روزها هر روزنامه و سایت و صفحه‌ای را که باز می‌کنی، حرف از این است که گروه تیم ملی در مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی خیلی راحت در آمده و ما قطعا صعود می‌کنیم.
استقلال این هفته در مصاف با آلومینیوم برای چهارمین هفته متوالی موفق به ثبت کلین‌شیت شد تا دقایق گل نخوردن این تیم به ۳۹۵ برسد.
المپیک‌1996 آتلانتا آخرین رویداد بزرگی بود که 2برادر با دوبنده ایران روی تشک رفتند و صاحب مدال شدند؛‌ امیرضا خادم مدال برنز گرفت و برادر کوچک‌تر رسول مدال طلا. آیا 24سال بعد، قرار است این اتفاق در توکیو تکرار ‌شود؟
انگلیس بعد از برد حیثیتی و تاریخی 2 بر صفر مقابل آلمان، انرژی‌اش آزاد شد و توانست از بردهای ناپلئونی اخیر فاصله بگیرد و 4‌گل به اوکراین بزند.
فردا صبح وقتی از خواب بیدار شدید یا نیمه‌شب وقتی برای رفع تشنگی از خواب پریدید، تلویزیون را روشن و نتیجه دیدار نیمه‌نهایی کوپا‌آمریکا بین برزیل و پرو را چک کنید.

معجزه قلب‌ها در فوتبال

درباره تیم ملی دانمارک که یورو را با سایه مرگ آغاز کرد، اما حالا در نیمه نهایی است و می‌تواند به تکرار رویای 29 سال پیش امیدوار باشد
این از آن موضوع‌های انشایی است که اولش می‌نوشتیم «واضح و مبرهن است که...».
تیم ملی در گروه خوبی افتاد

تیم ملی در گروه خوبی افتاد

کریم باقری،مربی پرسپولیس در گفت‌و‌گو با همشهری از وضعیت این تیم، اعتراض به داوری‌ها و رابطه خودش با تیم ملی می‌گوید
کریم باقری، مرد آرام و دوست‌داشتنی کادر فنی پرسپولیس است که خیلی‌ها نقش او را در موفقیت‌های چند سال اخیر سرخپوشان انکارناپذیر می‌دانند.
دوئل 6امتیازی با حکم استیناف حساس‌تر شد
هفته بیست‌وششم از رقابت‌های لیگ برتر ایران امشب با برگزاری یک بازی در اصفهان آغاز می‌شود.
گویا فرهاد مجیدی تصمیم گرفته درصورت پیروزی استقلال برابر تراکتور در بازی سه‌شنبه‌شب، بار دیگر به بازیکنانش پاداش بدهد.

جام حذفی

جام حذفی

مقدماتی جام جهانی2022

مقدماتی جام جهانی2022

برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس

برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8261