21
دو شنبه 14 تیر 1400
شماره 8261
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ درگیری بر سر جای پارک ‌کامیون را به آتش کشید

دلیل آتش گرفتن یک کامیون در زرین‌دشت استان فارس، درگیری بر سر جای پارک خودرو بود.
ویژه
عامل اسیدپاشی به مرد ملایری و فرزند خردسال او، فرزند خانواده بود که به‌دلیل اختلافات خانوادگی و مالی اقدام به اسیدپاشی کرده است.
سؤال ما این است که اکنون که واکسن داخلی هم تولید شده و واردات واکسن هم با همه محدودیت‌ها کم و بیش انجام می‌شود چرا باید روزانه صدها نفر از بین بروند.
پیگیری
سرکرده باند دزدان خشن که با بی‌رحمی دست به سرقت طلا و جواهرات زنان می‌زد، با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد.
فروشندگان هوشیار باشند

کلاهبرداری با رسیدهای جعلی

شاید برایتان اتفاق افتاده که قصد فروش کالایی را داشته‌اید، اما خریدار به جای پرداخت پول نقد، با استفاده از اینترنت بانک گوشی، وجه مورد نظر را به حسابتان منتقل کرده و شما هم با مشاهده رسید پرداخت وجه روی گوشی او، خیالتان از بابت دریافت پول راحت شده‌ است.

7 اقدام فوری برای خروج سیستان و بلوچستان از بحران

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان به همشهری می‌گوید: باید نیروهای درمانی و داوطلب برای بیماریابی فعال به مناطق دوردست این استان فرستاده شوند
کرونا این بار به صورت گسترده به جان مردم سیستان و بلوچستان افتاده است، از هفته گذشته با انتشار اولین خبرها از شرایط بحرانی این استان در شیوع کرونا و گمانه زنی‌ها از خیز کرونای هندی یا همان دلتا، وضعیت این استان در سرخط خبرها قرار گرفت.
کارآگاه‌بازی مالباخته‌ها برای گیرانداختن سارق
کارآگاه‌بازی مالباخته‌ها برای گیرانداختن سارق
مجرم سابقه‌دار به بهانه استخدام، افراد جویای کار را به دام می‌انداخت و با بی‌هوش کردن آنها، اموالشان را سرقت می‌کرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «تقاطع جمهوری- حافظ ظرفیت لازم برای دوچرخه سواری ندارد» در ستون با مردم روز 9خردادماه پاسخ داده است: احداث مسیرهای دوچرخه در معابر مناطق مرکزی شهر به‌دلیل وجود مراکز متعدد تجاری، اداری، ‌آموزشی و تفریحی به‌منظور اتصال این مراکز به یکدیگر و همچنین به ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این مناطق مقاصد بسیاری از سفرهای درون شهری است.