• دو شنبه 14 تیر 1400
  • الإثْنَيْن 25 ذی القعده 1442
  • 2021 Jul 05

شرایط اضطراری در صنعت برق

افزایش شدید مصرف برق، منجر به خروج برخی نیروگاه‌ها از مدار شد
خشکسالی و افزایش شدید دمای هوا امسال صنعت برق را با چالش‌های جدی مواجه کرده است؛ به‌طوری که میزان تولید برق نیروگاه‌های برقابی تا یک‌سوم کاهش یافته و همین موضوع فشار را بر بقیه نیروگاه‌ها به‌شدت افزایش داده است.
عباس کیارستمی؛ 5سال بعد از آخرین خبر

همچنان زندگی و دیگر هیچ

5سال از درگذشت اجتناب‌پذیر عباس کیارستمی می‌گذرد اما کار بسیاری از دوستداران کیارستمی تازه آغاز شده است. روزی نیست که خبر انتشار کتاب تازه‌ای درباره کیارستمی یا افتتاح نمایشگاهی از عکس‌های او یا مرور کارنامه سینمایی او در گوشه‌ای از جهان به گوش نرسد. روزی نیست که به خیل دوستداران او افزوده نشود.

تحویل مدیریت شهری در شرایط باثبات، شفاف و با‌آرامش

متأسفانه طی روزهای اخیر ارائه اطلاعات غلط به منتخبان شورای ششم شهر تهران سبب شده تا جای تفاهم، همکاری و همدلی بین 2 نهاد مردمی شورای فعلی و بعدی با جوی که نشان از اختلافات دارد، عوض شود.

دماوند، نشان ایران است

کوه دماوند برای ایرانی‌ها صرفا یک پدیده زمین‌شناختی نیست. البته به‌عنوان یک پدیده زمین‌شناختی هم از ویژگی‌های ممتاز برخوردار است.

گزارشی از وضعیت بیمارستان‌های تهران در پیک پنجم

شمار جانباختگان کرونا، جهش قابل‌توجهی پیدا کرده، به‌طوری‌که تنها در 24ساعت، 54نفر به تعداد جان‌باختگان اضافه شده‌ است و مبتلایان جدید هم نسبت به روز قبل از آن، 5هزارو440نفر افزایش داشته‌اند.
اعضای شورای شهر تهران در جلسه دیروز به دستاوردهای دوره پنجم به ویژه در خصوص شفافیت مالی اشاره کردند و خواستار تداوم آنها توسط منتخبان شورای ششم شدند

مدیریت‌شهری،شفاف‌منتقل‌می‌شود

مدیریت شهری در شرایطی باثبات، شفاف و با آرامش به شورای بعد تحویل داده می‌شود. رئیس شورای شهر تهران در جلسه دیروز این جمله را گفت و تأکید کرد که دستاوردهای این دوره منطبق با منویات بر زمین مانده رهبر انقلاب بوده است و از منتخبان شورای ششم خواستار تداوم آنها شد.

افزایش پناهجویان‌ ایرانی در دوره کرونا