17
دو شنبه 17 خرداد 1400
شماره 8237
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عادل برای رقابت، جواد برای انحصار

نگاهی به 2 اتفاق جالب همزمان
یادداشت
از گزارش‌های جواد خیابانی در مسابقات فوتبال و ازجمله دیدار تیم ملی کشورمان برابر هنگ‌کنگ به اندازه کافی انتقاد شده و هر حرفی در این مورد تکراری خواهد بود.
ویژه
سرمربی تیم‌ملی بحرین در نشست خبری پیش از بازی مقابل ایران گفت: «بازی آخر مقابل ایران برایم مهم بود که ما توانستیم آن را ببریم. ما می‌رویم که ببریم و می‌دانیم با توجه به احساساتمان، انگیزه و ترکیبی که داریم می‌توانیم اندیشه خود را در بازی پیاده‌سازیم.»
حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی در گفت‌و‌گو با تسنیم بازی با بحرین را یک فینال بزرگ برای فوتبال ایران دانسته و گفته است:‌ «من قبلاً هم گفته‌ام که در تمامی نقاط زمین نسبت به بحرین و عراق برتری داریم، ولی مهم این است که با ذهنی روشن با آنها روبه‌رو شویم و اجازه ندهیم که خودشان را به ما تحمیل کنند.
بازی‌های بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک در اتریش و مجارستان تمام شد و باخت‌ها و بازی‌های ضعیف دختران ایرانی بر نگرانی‌ها اضافه کرد. چنانچه باخت‌های این تیم را در رویارویی با رقبای سایر قاره‌ها درنظر نگیریم، ایران تنها تیم آسیایی بود که بنا بر قرعه، بیشتر با حریفان آسیایی بازی کرد.
«صبر من هم حدی دارد» این تنها توضیح فرهاد مجیدی درباره گفت‌وگوی آتشین دیروزش است که در کانال شخصی‌اش در تلگرام منتشر شد.

حمله به دژ 20 ساله

تیم ملی فوتبال ایران ساعت 9 امشب به امید کسب اولین پیروزی اش در زمین بحرین به میدان می رود
از ساعت21 امشب در منامه، تیم ملی ایران در یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخش به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت تا با پیروزی در این بازی راه صعود به جام‌جهانی2022 را دوباره برای خودش هموار کند.
اسکوچیچ: بحرین را مثل کف دستم می‌شناسم

اسکوچیچ: بحرین را مثل کف دستم می‌شناسم

فرقی نمی‌کند در تهران بازی کنیم یا بحرین، ما برای پیروزی کاملا آماده‌ایم
دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین گفت: «این بازی حیاتی است و اهمیت زیادی برای ما دارد.
پیروزی اسطوره در نبرد 3 ساعت و نیمه
پیروزی اسطوره در نبرد 3 ساعت و نیمه
راجر فدرر، تنیسور ۳۹‌ساله سوئیسی با برتری 3 بر یک مقابل دومینیک کپفر به مرحله یک‌هشتم نهایی یا همان دور چهارم مسابقات رولان گاروس فرانسه رسید اما حالا احتمال می‌رود به‌دلیل فشار بالای مسابقات، قید حضور در ادامه این تورنمنت را بزند و خودش را آماده حضور در مسابقات ویمبلدون کند.
تیم ملی والیبال ایران با 3پیروزی در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، به رده ششم رنکینگ جهانی رسید؛ رده‌ای که برای نخستین‌بار تجربه می‌کند اما به‌نظر می‌رسد مهم‌ترین اتفاق برای والیبال ایران معرفی ستاره‌های جدید است؛ بردیا سعادت، صابر کاظمی، میثم صالحی و...

خودکشی به‌خاطر نژادپرستی

این خبری بود که روز گذشته منتشر شد و بازتاب فراوانی در رسانه‌های بین‌المللی داشت.

آماربازی

ملی‌پوشان ایران در جریان دیدار مقابل هنگ‌کنگ 725پاس ردوبدل کردند که رکورد بسیار بالا و حتی عجیبی در جریان یک مسابقه فوتبال است.

نکته بازی/ ایران - اسپانیا را یادتان نیست؟

بعد از بازی با هنگ‌کنگ انتقادات زیادی از نمایش تیم ملی کشورمان انجام شد؛ انتقاداتی که با توجه به شرایط زمین مسابقه، ناهماهنگی بازیکنان و سبک بازی تیم حریف، کمی بی‌رحمانه به‌نظر می‌رسید.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پاری‌سن‌ژرمن برنامه‌های بارسا برای جذب جورجینیو واینالدوم، هافبک 30ساله هلندی را تغییر داده است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8237