• دو شنبه 17 خرداد 1400
  • الإثْنَيْن 26 شوال 1442
  • 2021 Jun 07

ادامه واکسیناسیون در انتظار محموله های جدید

گزارش‌های به‌دست آمده ازبرخی استان‌ها، از پایان ذخایر برخی واکسن کرونا یا اتمام آن در چند روز آینده حکایت دارد
‌موجودی واکسن کرونا صفر شده است؟ این پرسشی است که در روزهای گذشته فراوان شنیده می‌شود. آنهایی که با وجود قرار گرفتن در گروه واکسیناسیون، همچنان در نوبت نشسته‌اند، آنها که دوز اول را تزریق کرده‌اند و از وقت دوز دوم‌شان گذشته است و آنها که در انتظار رسیدن گروه واکسیناسیون‌شان هستند، همه نگرانند.
همشهری برآیند حمله‌ها و وعده‌ها را رصد کرد

اقتصاد؛ بازنده مناظره نخست

بازنده مناظره نخست 7نامزد احراز‌صلاحیت شده شورای نگهبان برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، هم اقتصاد بود و هم مردم دارای تردید، که به کدام چهره رأی بدهند که مطمئن باشند می‌تواند اقتصاد ایران را از زیر ابرچالش‌های مهم خارج کند.

حمل‌ونقل‌عمومی و بازگشت شهر به مردم

طی دهه‌های گذشته، سیاستگذاری‌ها در حوزه حمل‌ونقل عمومی برای شهر تهران، متاثر از نوعی تنش درونی و دائمی بوده است؛ از یکسو طرح‌های مهمی با محوریت توسعه حمل‌ونقل عمومی از قبیل شبکه مترو به انجام رسیده و از سوی دیگر همواره میل به توسعه بزرگراه‌ها و اتوبان‌سازی‌ و تونل‌کشی با محوریت حمل‌ونقل فردی در شهر وجود داشته است.

30ساعت عملیات سخت

غروب روز چهارشنبه گذشته وقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه شهید تندگویان تهران، نیروهای عمل‌کننده سازمان آتش‌نشانی را با یکی از گسترده‌ترین و به زعم کارشناسان، پرریسک‌ترین حوادث شهری مواجه کرد.

جلوگیری از‌تکرار فاجعه‌بیروت در‌تهران

شعله‌های آتش زبانه می‌کشید و دود ناشی از آن از نقاط مختلف پایتخت دیده می‌شد.
مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی ره :

راه جبران ناکارآمدی و ضعف‌های مدیریتی انتخاب درست است نه شرکت‌نکردن در انتخابات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالروز عروج ملکوتی امام خمینی ره در سخنانی تلویزیونی، ابداع و تحقق نظریه جمهوری اسلامی یعنی تشکیل حکومتی بر مبنای اسلام ناب و متکی بر مردم‌سالاری برخاسته از عمق اسلام را مهم‌ترین ابتکار امام راحل عظیم‌الشأن خواندند و تأکید کردند: راز پرشکوه ماندگاری جمهوری اسلامی و نظام امام خمینی، با وجود همه پیش‌بینی‌های دشمنان درباره زوال این نظام، همراهی 2 کلمه «جمهوری» و «اسلامی» یعنی حاکمیت توأمان اسلام و مردم است و از این پس نیز همراهی همین 2کلمه تضمین پیشرفت مستمر خواهد بود.

تهران – مسکو؛ بدون ویزا