25
دو شنبه 17 خرداد 1400
شماره 8237
استانی
23023432
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نبود صنایع مادر در لرستان و تعطیلی صنایع خرد، باعث شده آمار بیکاری در این استان بالا و رونق صنعتی در آن پایین باشد.
خراسان جنوبی همواره به عنوان قطب معدنی کشور مطرح بوده اما با معضل بیکاری دست‎به‌گریبان است. نبود صنایع تبدیلی و خام‌فروشی از معضلات بزرگ معادن این استان محسوب می‌شود.
تا شروع سیزدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری ایران کمتر از یک ماه باقی مانده است. انتخابات ششمین دوره شوراهای‌شهر و روستا نیز پیش‌رو است. بهبود وضعیت معیشتی، توجه به مردم مرزنشین و حل مشکلات ریز و درشت این دیار، انتظاراتی است که مردم کرمانشاه از رئیس جمهور و کابینه دولت سیزدهم دارند.
مدتی پیش بر اساس اعلام دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با ایجاد ۱۳منطقه ویژه از جمله سرو در استان آذربایجان غربی موافقت شد.
شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری  به بام ایران شهرت یافته است و سابقه تاریخی، مفاخر و مولفه‌های فرهنگی خاصی دارد، اما نمادهای این عناصر هویت‌بخش کمتر در سیمای شهر دیده می‌شود.
گنبدقابوس در انتظار بازبینی تعیین حریم منظری است

سرو آجری گلستان

گنبدقابوس نام آشنای میراث گلستان است. اثری از دوره حکم‌رانی قابوس بن وشمگیر و آل زیار که در سال ۱۳۹۱ به عنوان یکی از دست آوردهای تمدن بشری و بلندترین برج تمام‌آجری جهان در فهرست میراث یونسکو به ثبت رسید.
چند وقت پیش بود که رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۲۴بیمار مبتلا به سرخک خبر و درباره شیوع این بیماری هشدار داد.
PDF استانی
کوتاه استانی
23023405-021 ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.