17
پنج شنبه 13 خرداد 1400
شماره 8236
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تکرار ایران-آرژانتین در جام‌جهانی

فوتسال ایران در جام‌جهانی لیتوانی با آرژانتین، آمریکا و صربستان همگروه شد
فوتسال
قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال در سال‌۲۰۲۱ برگزار شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود را در این مسابقات ‌شناخت.
ویژه
امسال با پایان فوتبال باشگاهی در اروپا، برخلاف هر سال غم دوری از فوتبال برای هواداران کوتاه است و بازی‌های ملی، یورو، مقدماتی جام‌جهانی و المپیک می‌تواند بخشی از اندوه بی‌فوتبالی را کاهش دهد.
فوتبال
والیبال
10ثانیه طلایی، یک خطا و یک پنالتی آبادانی‌ها را قهرمان لیگ فوتسال زنان کرد. هفته پیش که آبادانی‌‌ها در تهران به نزدیک‌ترین رقیبشان، سایپا باختند، به‌نظر می‌رسید قهرمانی را از دست داده‌اند. بازیکنان این تیم شانس زیادی برای تیمشان قائل نبودند و با حسرت از شکست در تهران حرف‌ می‌زدند. حق هم داشتند ناامید باشند.
رئال برای انتخاب جانشین زیدان سراغ مربیان زیادی رفت یا آنها را درنظر گرفت اما در نهایت به یکی از مربیان گذشته خود رجوع کرد و آنچلوتی را که موفق شده بود دسیما یا همان دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای مادریدی‌ها بیاورد، به برنابئو برگرداند.
سرخیو آگوئرو در روز آخری که در باشگاه منچسترسیتی بود و می‌خواست پس از 9سال این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند، نفری یک ساعت مچی با قیمت بین 1100تا 1800یورو بین کارکنان باشگاه توزیع کرد.

گام اول با هزار ا مید

ساعت19 امروز ایران و هنگ‌کنگ به مصاف هم می‌روند و بحرین استراحت می‌کند با کسب 3 امتیاز امشب، ایران و بحرین در تعداد بازی و امتیاز مساوی می‌شوند
رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در گروه C آسیا بعد از وقفه‌ای 14ماهه از امروز دوباره از سر گرفته می‌شود و ایران در نخستین بازی به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت.
شاهرخی: برای نتیجه‌گرفتن باید کار تیمی داشته باشیم

شاهرخی: برای نتیجه‌گرفتن باید کار تیمی داشته باشیم

سال‌های نسبتا زیادی از فعالیت رسمی همایون شاهرخی در فوتبال ایران می‌گذرد.
هفته پیروزی والیبال؟
امروز تیم ملی ایران در نخستین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌ها با کانادا بازی می‌کند
هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال از امروز آغاز می‌شود و ایران در بازی اول با کانادا بازی می‌کند. از تیم خبر چندانی نیست. سایت و کانال تلگرامی فدراسیون در این چند روز خبری از ایتالیا و وضعیت تیم نداشته است.
حسین تامینی دیروز رئیس فدراسیون شطرنج شد؛ این یعنی یک شکست دیگر در یک مجمع انتخاباتی دیگر برای افشین داوری. او که یک دوره رئیس فدراسیون دوومیدانی بود، در این چند ساله خیلی تلاش کرده دوباره روی صندلی ریاست یکی از فدراسیون‌ها بنشیند، اما موفق نشده است.

آماربازی

27بازیکنی که در قالب تیم ملی ایران راهی بحرین شده‌اند تا برای صعود به جام‌جهانی تلاش کنند، روی‌هم‌رفته صاحب 692بازی ملی هستند.

نکته بازی/ فسخ می‌کردند، بهتر نبود؟

از زمان بازگشت کاروان تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تمرینات و مسابقات این تیم حاضر نشده‌اند.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8236