• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 13 خرداد 1400
کد مطلب : 132306
+
-

هفته پیروزی والیبال؟

امروز تیم ملی ایران در نخستین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌ها با کانادا بازی می‌کند

هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال از امروز آغاز می‌شود و ایران در بازی اول با کانادا بازی می‌کند. از تیم خبر چندانی نیست. سایت و کانال تلگرامی فدراسیون در این چند روز خبری از ایتالیا و وضعیت تیم نداشته است. طبق قوانین فدراسیون جهانی امسال خبرنگاری هم همراه تیم‌ها به محل مسابقات اعزام نشده است. تنها منبع خبری خود بازیکنان هستند، بعضی از آنها در صفحه اینستاگرامشان با عکس‌ها و ویدئوهایی که منتشر کرده‌اند، از حال خوبشان در ایتالیا خبر داده‌اند. یکی از این ویدئوها را سیدمحمد موسوی به اشتراک گذاشته؛ ویدئویی که بازیکنان ارومیه‌ای تیم؛ سعید معروف، محمدرضا حضرت‌پور، بردیا سعادت، میلاد‌ عبادی‌پور، مرتضی شریفی و میثم صالحی با پوریا فیاضی دیگر بازیکن آذری تیم ترانه می‌خوانند.
هفته اول برای ایران با یک پیروزی به پایان رسید. تیم به ژاپن و روسیه باخت و هلند را برد. کانادا، ایتالیا و بلغارستان، تیم‌هایی هستند که ایران در هفته دوم باید با آنها بازی کند. تیم در هفته اول بیشتر با بازیکنان جوان بازی کرد و پیروزی را هم با آنها به‌دست آورد. حالا چالش مهم والیبال این است که در هفته دوم، ولادیمیر آلکنو دست به ترکیب تیم برنده می‌زند یا خیر. به بازیکنان با‌تجربه تیم؛ سعید معروف، میلاد عبادی‌پور و امیر غفور بازی می‌دهد یا خیر.
گفته می‌شود این هفته، هفته پیروزی برای ایران است. در تقابل‌های گذشته با کانادا در بیشتر مواقع پیروزی با ایران بوده. آنها این‌بار هم با ترکیب جوان به لیگ آمده‌‌اند و در 3‌بازی ابتدایی 2‌باخت داشته‌اند. ایتالیا با تیم اصلی در لیگ شرکت نکرده است. در بازی با بلغارستان هم توانایی‌‌‌های ایران برای پیروزی بیشتر است. برنامه آلکنو این است که در لیگ بیشتر به جوانان بازی بدهد و به ترکیب اصلی‌اش در بازی‌های المپیک توکیو برسد. اما آیا او ترجیح می‌دهد با بازی‌دادن به باتجربه‌ها شانس پیروزی در این بازی‌ها را افزایش بدهد یا اینکه باز هم به جوانان فرصت می‌دهد تا آنها برای میدان بزرگ‌تری آماده شوند؟ باید منتظر بازی امروز با کانادا ماند و ترکیب را دید. این بازی ساعت 14:30برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید