• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 13 خرداد 1400
کد مطلب : 132316
+
-

نکته بازی/ فسخ می‌کردند، بهتر نبود؟



از زمان بازگشت کاروان تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تمرینات و مسابقات این تیم حاضر نشده‌اند. این وسط یک فایل صوتی هم از شجاعی لو رفته که او در آن اعلام می‌کند در‌شان خودش و اشکان نیست که در این تیم بمانند. آنها در جام حذفی هم که تنها امید تراکتور برای کسب قهرمانی بود حاضر نشدند و تیم تبریزی با شکست برابر آلومینیوم از گردونه مسابقات کنار رفت. بعد در چنین شرایطی معاون باشگاه تراکتور گفته: «شایعات فضای مجازی در مورد فسخ قرارداد شجاعی و دژاگه با تراکتور کذب است. آنها هنوز با ما قرارداد دارند.» خب مبارک است؛ فقط فوتبالیست‌ها قرارداد می‌بندند که بازی کنند، اگر قرار باشد وسط مسابقات سراغ ایران‌گردی بروند، چه بهتر که قراردادشان فسخ شود. اینطور نیست؟

در آسیا هم آدم کشته شد؟

سعید آقایی بامزگی‌اش گل کرده و در مورد مجازات‌های سنگین بازی پرسپولیس و سپاهان گفته: «اینها دیگر اسمش جریمه نیست. این پول از دیه 3 تا قتل بیشتر بود. من چه کار کردم که باید 75میلیون تومان جریمه شوم؟ می‌خواهند پول ویلموتس را با این جریمه‌ها تامین کنند.» خب خیلی بامزه بود و در صفحات هواداری با تیترهای خفن به اشتراک گذاشته شد. فقط اینکه شما در اصفهان و نیز در داربی تهران به هم پریدید و یک مقدار جریمه شدید، درحالی‌که در لیگ قهرمانان آسیا ارقام درشت‌تر از این فقط به‌خاطر چند دقیقه تأخیر در حضور در نشست خبری یا یک جمله ناجور در مصاحبه‌ها اعمال می‌شود. آیا آنجا هم آدم کشته شده؟ نه، اما تساهل بیجا شما را بدعادت کرده است.

از شما هم خاطره خوبی داریم

مدیران قبلی پرسپولیس ازجمله عالیجناب محمدحسن انصاری‌فرد زحمات زیادی کشیدند و نتیجه کوشش‌های شبانه‌روزی آنها شد اینکه حالا اولتیماتوم 30روزه برای پرداخت جریمه 14میلیاردی گابریل کالدرون به باشگاه داده شده است. بعد ابراهیم شکوری، مدیر ورزشی پرسپولیس شاکی شده و گفته: «از شانس بد ما، در این دوره از زمین و آسمان پرونده‌های عجیب و غریب می‌بارد.» راست می‌گوید. خیلی حس بدی است که آدم وارث خرابکاری نفرات قبلی شود. فقط مشکل اینجاست که وسط دلسوزی برای شکوری یادمان می‌افتد او هنگام عقد قرارداد با مارک ویلموتس، دبیرکل فدراسیون فوتبال بود و طبیعتا نقش قابل توجهی در آن فاجعه انسانی- تاریخی داشته است. حالا هم فکر کنید قبل از شما، «شکوری»های دیگری در پرسپولیس بودند و این پرونده را برای‌تان به ارث گذاشته‌اند! راه دوری نمی‌رود.

این خبر را به اشتراک بگذارید