13
پنج شنبه 13 خرداد 1400
شماره 8236
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«قوی سیاه» کتابی است که نویسنده در آن به پیشامدهای نادر و غیرقابل پیش‌بینی و تأثیر آن در زندگی آدم‌ها پرداخته است.
راه‌اندازی استارت‌آپ مزایای بسیاری داشته که ارزش ریسک کردن دارد. خوداشتغالی یکی از مزایای آن است که باعث می‌شود که فرد رئیس خود باشد، با استقلال بیشتری کار کند، رضایت شغلی بالایی داشته باشد، پتانسیل درآمدی خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد و به این ترتیب به موفقیت‌های بالایی دست یابد.
کوبی بین برایانت، بسکتبالیست مشهور و محبوب، در سال 1978به دنیا آمد و وقتی هنوز جوان و در اوج شهرت بود، در سال 2020در یک سانحه هوایی درگذشت.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از بروز خشم در وجودتان ناراحت شوید و خودتان را برای داشتن این احساس سرزنش کنید.
اگر از روستای «برغان» فقط یک اسم شنیده‌اید، حتما در این روزها دیدنش را در برنامه‌تان بگذارید

سرزمین آلوهای برغانی!

از وقتی که کرونا پایش به کشورمان باز شد، تا همین امروز خیلی‌هایمان به توصیه کادر درمان، سفر را از برنامه تفریحات‌مان بیرون گذاشتیم.
پایین دامنه یا جای گرمسیر؟!

پایین دامنه یا جای گرمسیر؟!

آن روزها که تهران از هر طرف کِش نیامده بود و در حصار خندق و دروازه‌ها قرار داشت، حتی قبل‌تر از آن، زمانی که هنوز به پایتختی ایران انتخاب نشده بود و دهی از توابع شهرری به‌حساب می‌آمد، نامش تهران بود؛ نامی که به‌نظر می‌رسد از گذشته‌های دور روی این روستای قدیمی قرار داشت و هنوز هم پایتخت را با همین نام می‌شناسند.
به خوشمزگی کیک به دلپذیری رفاقت
به خوشمزگی کیک به دلپذیری رفاقت
فعالیت‌های اجتماعی بانوان و اشتغال آنها نه‌تنها برای سلامت روان و استقلال مالی‌شان مفید بوده بلکه در جامعه و کمک به تامین هزینه‌های خانواده هم مؤثر است. حالا اگر این حضور بانوان در اجتماع، با ذوق و هنر خاص‌شان همراه شود دیگر نور‌علی‌نور می‌شود.