17
یکشنبه 9 خرداد 1400
شماره 8232
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت‌خط زن/ باخت برای همه

سورپرایز روز اول لیگ ملت‌های والیبال شکست ایران مقابل ژاپن بود. برد و باخت‌های کمی مقابل چشم بادامی‌‌ها نداشته‌ایم و قرار هم نبود که روی نتایج این لیگ تمرکز کنیم چون نگاه همه به المپیک است ولی انصافا تیم ما خوب نبود.
ویژه
از تغییرات در فوتبال در روزهای اخیر نوشته‌ایم؛ اینکه فوتبال با همکاری اینفانتینو رئیس فیفا، چفرین رئیس یوفا، کرونا و اسپانسرها به سمت تغییرات گسترده‌تر می‌رود.
واکنش ماتیاس ده‌لیخت به شایعه علاقه بارسا و بازگشت آلگری به یووه: حضور آلگری؟ فکر می‌کنم او در گذشته، کارهای بزرگی اینجا انجام داده است.
تیم پرسپولیس با میانگین امید گل 1.62در فصل جاری بیشتر از هر تیم دیگری روی دروازه حریفانش موقعیت گل ایجاد کرده است.
بسیار واضح است که استعدادهای واقعی در جریان رقابت بی‌قید و شرط بروز می‌کنند و خودشان را نشان می‌دهند.
بایرن‌مونیخ یک به یک در حال از دست دادن بازیکن است. پس از جدایی آلابا به‌عنوان بازیکن آزاد، حالا از کوچ احتمالی برخی بازیکنان دیگر این تیم در همین تابستان اخباری به گوش می‌رسد.
4بازی، 4شکست و فقط 33امتیاز؛ اینها دستاوردهای تیم ملی بسکتبال 3نفره زنان ایران در مسابقات انتخابی المپیک است. در این مسابقات که در اتریش برگزار شد، ایران 4بازی انجام داد.

پیشنهادی از ایران نداشته‌ام

رضا قوچان‌نژاد در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی احتمال انتقالش به لیگ برتر ایران را رد نکرده و تأکید می‌کند هر پیشنهادی داشته باشد را بررسی خواهد کرد
رضا قوچان‌نژاد با پشت سر گذاشتن 2فصل سخت در زووله بازیکن آزاد شده و حالا می‌تواند تیم جدیدش را در فصل نقل‌و‌انتقالات مشخص کند.
کمی امید بعد از دومین شکست

کمی امید بعد از دومین شکست

تیم ملی ایران پس از شکست 3سته برابر ژاپن، دیروز هم در 4ست به روسیه باخت در این بازی سرمربی روسی ایران به جوان‌ترها بازی داد
ایران فقط یک‌ ست از روسیه گرفت اما کیفیت بازی جوانان تیم در حدی بود که طرفداران والیبال با وجود این شکست، کمی امیدوار شوند. ظهر دیروز قبل از اینکه ایران در دومین بازی از لیگ ملت‌های والیبال به زمین برود و مقابل روسیه قرار بگیرد، خبر رسید که 3بازیکن غایب هستند؛ سعید معروف مثل بازی اول در این بازی هم غایب بود.
تکرار تجربه تلخ نادری
تکرار تجربه تلخ نادری
پرسپولیس از حالا باید به فکر حفظ شهریار مغانلو باشد
اگرچه عیسی آل‌کثیر گل‌های مهم‌تری می‌زند و برای خیلی از هواداران پرسپولیس کاراکتر جذاب‌تری است، اما نقش شهریار مغانلو را در ترکیب سرخپوشان اصلا نباید کم‌اهمیت دانست.
شاید در تاریخ فوتبال جهان در هیچ کشوری، هیچ فهرستی برای دعوت از بازیکنان به تیم ملی منتشر نشده که به‌دنبال آن جار و جنجال و اعتراض و گله و شکایت درست نشده باشد.

والیبال

والیبال

نکته بازی/ به قطار ایستاده هم سنگ می‌زنند

برخی بازیکنان بازنشسته که در دوران حضورشان کاری غیراز ایجاد حاشیه نداشتند، بعد از بازنشستگی سعی می‌کنند با افراط در حمایت از تیم، دل هواداران را به‌دست بیاورند.

وکیلی: در مجارستان بهتر می‌شویم

دلارام وکیلی یکی از بازیکنان تیم 3نفره ایران می‌گوید سطح بازی‌‌هایی که در اتریش برگزار شد، خیلی بالا بود: «باید اینجا باشید تا ببینید که سطح این بازی‌ها متفاوت از همه مسابقاتی است که تا به امروز در بسکتبال 3نفره برگزار شده.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
عکس نوشت
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8232