21
یکشنبه 9 خرداد 1400
شماره 8232
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشف چمدان‌هایی پر از مار و عقرب در فرودگاه امام‌خمینی

ماموران گمرک فرودگاه امام‌خمینی در جریان بازرسی چمدان‌های مسافری که از تایلند آمده بود محموله‌ای شگفت‌انگیز شامل 200مارمولک، مار، لاک‌پشت، عقرب و رتیل به وزن ۱۳کیلوگرم کشف کردند.
ویژه
چندی قبل تعدادی از شهروندان از شهر صائین در ابهر استان آذربایجان شرقی نسبت به پملب چاه عمیقی در محل زندگی‌شان ابراز نگرانی کرده و عنوان کرده بودند که کشاورزی آنها به‌دنبال این امر مختل شده است.
پیگیری
مرد جوان وقتی در بیمارستانی در پایتخت بستری بود عاشق پرستار شد و به او پیشنهاد ازدواج داد اما وقتی جواب منفی وی را شنید دست به جنایتی هولناک زد.
پرونده رپر معروف به دادگاه کیفری برگشت

حمید.ص دوباره محاکمه می‌شود

چند روز پس از نقض حکم قصاص حمید.ص، خواننده رپ در دیوانعالی کشور که به اتهام قتل شوهر مادرش به قصاص محکوم شده بود، پرونده او بار دیگر به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا برای دومین مرتبه پای میز محاکمه بایستد و از خود دفاع کند.
اثر انگشت، راز باند مسلح را فاش کرد

اثر انگشت، راز باند مسلح را فاش کرد

اثر انگشت مجرم سابقه دار، راز باند مسلحی را که با حمله به خانه‌ها در 3استان مختلف کشور دست به سرقت زده بودند فاش کرد.
مرگ دردناک زن جوان و کودک ۲ ساله در آتش‌سوزی وانت
مرگ دردناک زن جوان و کودک ۲ ساله در آتش‌سوزی وانت
آتش‌سوزی پیکان‌وانتی در حال حرکت باعث واژگونی آن شد و جان زنی جوان و کودکی خردسال را گرفت.
مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران پیرو انتشار پیام مردمی با موضوع «لزوم مراقبت از درختان خیابان ولیعصر» در ستون با مردم روز یازدهم اردیبهشت پاسخ داده است: به اطلاع می‌رساند تلاش برای احیای درختان یکی از اهداف مهم پروژه ساماندهی خیابان ولیعصر به‌شمار می‌آید تا به این ترتیب در کنار اقدامات دیگری از قبیل مناسب‌سازی‌ و مرمت انهار و پیاد‌روها و نیز آرام‌سازی‌ جریان ترافیک در محل تقاطع‌ها، وضعیت خیابان فوق ارتقا یافته و شاخصه‌های انسان‌مداری در این محور تاریخی بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
چندی قبل، از مسیر شمال به جنوب خیابان حافظ از نوفل‌لوشاتو تا جمهوری و نیز بین انقلاب و نوفل‌لوشاتو مسیر مخصوص دوچرخه‌سواران ایجاد شد که در راستای توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری در کلانشهرها و بسیار پسندیده است.
​​​​​​​2مرد جوان که بر سر اختلافات قدیمی با یکی از کسبه مشهد در بلوار طبرسی مشهد قرار دعوا گذاشته بودند، گرفتار سرنوشتی هولناک شدند.