25
یکشنبه 9 خرداد 1400
شماره 8232
استانی
23023432
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
شهرستان خلخال در جنوب اردبیل با بیش از 45هزار هکتار جنگل 85درصد از مساحت جنگل‌های استان را به خود اختصاص داده است.
هر گوشه از استان سرسبز گیلان محیط‌زیست شکننده، کشاورزی، جنگل و مرتع دارد که اجرای پروژه‌های عمرانی در آن‌ها باید با پیوست محیط‌زیستی باشد.

بازار سنتی یزد مرمت می‌شود

بخش‌ها و راسته‌های بازار سنتی یزد پس از سال‌ها به همت میراث فرهنگی، شهرداری و بازاریان این شهر جهانی مرمت و نونوار می‌شود
شهر یزد به واسطه قرار گرفتن در کنار مسیر جاده ابریشم، از روزگاران دور مورد توجه تجار و صاحبان سرمایه بوده و از نظر تجاری موقعیت قابل توجهی داشته است.

سیستان و بلوچستان تشنه آب و کار

داستان محرومیت در سیستان و بلوچستان با کل کشور متفاوت است و به همین دلیل مردم این دیار گلایه فراوان دارند.
چهارمحال و بختیاری از بن‌بست خارج شود
استان چهارمحال و بختیاری به مرکزیت شهرکرد در زاگرس مرکزی واقع است. این استان با گستره‌ای برابر با 16 هزار و 421 کیلومترمربع یک درصد از کل وسعت ایران و بیست و دومین استان کشور از نظر پهناوری است.
چند سال پیش ستاد مبارزه با قاچاق کالا میانگین روزانه قاچاق سوخت را 11 میلیون لیتر اعلام کرده و گفته بود که این رقم در سال 98 به 8/8 دهم رسیده است.
PDF استانی
کوتاه استانی
معلمان تحت پوشش طرح خرید خدمات آموزشی بار دیگر از استان‌های محروم تا تهران آمدند تا بلکه با اعتراض در مقابل مجلس شورای اسلامی بتوانند حق خود را بگیرند.
23023405-021 ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.