• یکشنبه 9 خرداد 1400
  • الأحَد 18 شوال 1442
  • 2021 May 30

یک‌ماه بدون‌مرگ

واکسیناسیون کادر درمان در ایران جواب داد

این ره به خانه نمی‌رسد

ضرورت دخالت دولت در تأمین مسکن، نه به‌عنوان موضوعی خاص شرایط ایران بلکه به‌عنوان موضوعی جهانی حتی در کشورهای دارای اقتصاد آزاد، پذیرفته‌ شده است.

ساماندهی محیط‌های طبیعی شهری

نکته مهمی که در این دوره مدیریت شهری نمود داشته، این است که شهردار تلاش کرده شکل سخت‌افزاری تهران بزرگ را به نرم‌افزاری تبدیل کند.

سلامت روان کودکان در تابستان کرونایی

تابستان و فصل پایان کلاس‌های درس درحالی از راه رسیده که سال گذشته تحصیلی در عمل تفاوت چندانی با تابستان‌های گذشته نداشت: تعطیلی مدارس، نداشتن حضور فیزیکی در سر کلاس‌های درس و دوری از فضای مدرسه.

ترافیک سنگین انتخاباتی در استودیوها

3هفته دیگر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری آغاز می‌شود و مانند هر دوره، تلویزیون برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات را در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی اعلام کرده است و با توجه به رویکرد این دوره، برنامه‌ها به شکل ضبط شده، براساس جدول اعلام شده روی آنتن می‌روند.

هشدار ‌ 40درجه

گزارش هواشناسی نشان می‌دهد دمای هوا در خرداد امسال تا پایان تابستان در بخش بزرگی از کشور به‌طور میانگین یک درجه گرم‌تر از میانگین ۵۰ساله است.

فهرست نویسی با رأی مردم

در روزهای اخیر اعلام فهرست 7نفره کاندیداهای نهایی سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و آغاز تبلیغات انتخاباتی آنان، فضای سیاسی کشور را تحت‌تأثیر قرار داده ‌است، تاحدی که به‌نظر می‌رسد اخبار ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زیر سایه اخبار ردصلاحیت‌ها و همچنین تبلیغات انتخاباتی 7کاندیدای معرفی شده ازسوی شورای‌نگهبان قرار گرفته است.

دوچرخه‌سواری در باغ راه آسمان