24
یکشنبه 9 خرداد 1400
شماره 8232
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امروز سی‌ام‌ ماه مه ‌روز جهانی بیماری ‌ام‌اس است و مطابق گزارش فدراسیون جهانی ام‌اس برنامه‌های خاصی در بیش از 51کشور جهان اجرا خواهد شد.
تا همین چند‌ماه پیش اگر کسی می‌خواست از برنامه نقشه گوگل Google Maps برای نقشه‌یابی و مشاهده تصاویر مسیر‌های زیمبابوه استفاده کند
هر قدر هم که شجاع باشید، وقتی لوله تفنگ به‌ سوی‌تان نشانه رفته باشد و فرمان آتش بر لبان افسر فرمانده جوخه نشسته باشد، باز هم بلایی سرتان می‌آید، لازم نیست انکار کنید !
چندی پیش و زمانی که اعلام شد مشهورترین باشگاه‌های فوتبال جهان می‌خواهند برای خودشان یک لیگ اختصاصی تشکیل دهند، هواداران، صدای اعتراضشان را تا آنجا بالا بردند که حتی با هجوم به زمین فوتبال، مانع از برگزاری یک دیدار سنتی و حساس در لیگ انگلستان شدند.

طنز یک سیلی

خودروی سیاه با شیشه‌های دودی و پرچم ایران روی کاپوت، با اسکورت 4موتورسوار نه توی خط ویژه که در خیابان اصلی با هماهنگی و همراهی نیروی انتظامی در قالب تشریفات امنیتی و به‌صورت نمادین در حرکت است و مسافرش نه نماینده، نه وزیر و نه یک رجل سیاسی‌ که محمدحسن کریمی، سرباز بابلی است که همین چند وقت پیش صورتش با سیلی بازپرس دادگستری سرخ شده بود و حالا به شکل ویژه، مهمان حوزه هنری قزوین است تا از پوستر جشنواره «از سربازی بگو» با حضور او رونمایی شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
میدونم زجر می‌کشین، من اینو حس می‌کنم، ولی بهتره فراموشش کنین، می‌خواهم هر چه زودتر تموم بشه، اینو می‌خوام.
اگرچه چهره کووید- 19هنوز به‌درستی در قاب هنر به تصویر درنیامده اما پاندمی‌های جهانی از زمان مرگ سیاه در قرن 14تا امروز، مورد توجه برخی هنرمندان به‌ویژه موسیقی‌دانان و آهنگسازان بوده است که یکی از معروف‌ترین آنها، اُپرای La Bohème «جاکوموپوچینی» است که شخصیت اصلی او از سل رنج می‌برد یا موسیقی کرال «فانی مندلسون» که درباره بیماری وبا ساخته شده است.