08
یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
شماره 7944
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی

نکته بازی
بفرمایید؛ این هم الگوسازی فوتبال ایران برای دنیا. در شرایطی که همین چند روز پیش محمدرضا اکبریان و رضا کرمانشاهی به اشتباهات‌شان علیه پرسپولیس و استقلال اعتراف کردند و این داستان کلی سروصدا و هیاهو راه انداخت، حالا هم مارک کلاتنبرگ، داور سرشناس انگلیسی به یکی از اشتباهاتش اعتراف کرده است.
ویژه
در شرایطی که کش و قوس در مورد برگزاری ادامه مسابقات این فصل به حداکثر رسیده، به‌نظر می‌رسد مشکل اصلی و بسیار بزرگ‌تر برای فوتبال ایران، پدیده‌ای به نام «لیگ بیستم» باشد.
فوتبال حرفه‌ای با وجود مخالفانی که برای ادامه مسابقات در رده‌های میانی و پایینی جدول در بسیاری از کشورها داشت از دیروز با داربی روهر بین دورتموند و شالکه ازسر گرفته شد و رکود و رخوت دو ماهه پایان یافت.
پرسپولیسی‌ها نه‌تنها برای این فصل بلکه برای فصل آینده هم حسابی ویژه روی رادوشوویچ باز کرده‌اند؛ دروازه‌بانی که قرار است جای خالی بیرانوندی را پر کند که قراردادش برای حضور در اروپا نهایی شده است.
منهای فوتبال
مسعود اسماعیل‌پور دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان می‌خواهد شانسش را برای بازگشت مجدد به دنیای قهرمانی تکرار کند.

20 تا 25خرداد؛ شروع دوباره لیگ

با اعلام رسمی ریاست‌جمهوری و وزیر ورزش، ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر رسما تأیید شد
بالاخره تکلیف رقابت‌های لیگ برتر ایران مشخص شد و مسئولان رده‌بالای ورزش از بازگشایی این رقابت‌ها در اواخر خردادماه خبر دادند.

کمی «متین»تر

واکنش‌های تند، شتاب‌زده و بی‌منطق بعد از اتفاق تلخی که رخ داد
خبر درگذشت متین قوسی، جوان فوتبالیست کرجی که سابقه حضور در مسابقه ستاره‌ساز را هم داشت، باعث تلخکامی مخاطبان فوتبال ایران شد.
کریمی: تعیین قهرمان عادلانه نیست
کریمی: تعیین قهرمان عادلانه نیست
اگر قرار به شروع بازی‌هاست، 50‌روز زمان نیاز داریم
​​​​​​​شروع مجدد لیگ مخالفان زیادی دارد. اکثر این مخالفان اعتقاد دارند بیماری کرونا می‌تواند سلامت بازیکنان فوتبال و خانواده‌های آنها را تهدید کند اما در مقابل عده‌ای هم هستند که روی آمادگی جسمانی بازیکنان زوم کرده‌اند! علی کریمی، هافبک استقلال یکی از این مخالفان است که گفت‌و‌گویی اختصاصی با همشهری در این خصوص داشته است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران و حال‌ حاضر کلمبیا، در ایام کرونا به شغل جدیدی روی آورده است.
در کمبود مدافعان کناری خوب در این روزها، سرجینیو دست، مدافع راست 19ساله آمریکایی آژاکس نامی است که توجه باشگاه‌های مطرح اروپا را جلب کرده است.