08
سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
شماره 7940
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جواد نکونام؛ فولاد یا اوساسونا؟

روزنامه اسپانیایی دیاریو د ناوارا روز گذشته در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که جواد نکونام، بازیکن پیشین اوساسونا رؤیای مربیگری در این تیم را دارد. این روزنامه با انتشار مصاحبه نکونام چنین تیتری را انتخاب کرد: «نکونام می‌خواهد به اوساسونا بازگردد».
ویژه
حسین رسولی و بهنام شیری، 2 پرتابگر دیسک ایران هستند که بهمن‌ماه 98و در دوره سرپرستی ایرج عرب به اردوی بلاروس اعزام شدند.
صد البته ما موافق ممنوعیت جذب بازیکن خارجی در پرسپولیس و استقلال نیستیم و عقیده داریم به جای این قبیل برخوردهای دستوری، باید نظارت درست‌تری اعمال شود. در عین حال اما مدیران این باشگاه‌ها بعضا خریدهایی داشته‌اند که واقعا قابل دفاع نیست.
این چند روز بحث دستمزد مدیران لیگ برتری حسابی داغ شده است. نقطه شروع ماجرا هم افشای سندی بود که نشان می‌داد احمد سعادتمند، مدیرعامل جدید استقلال برای خودش حقوق 15میلیون تومانی تعیین کرده است.
دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی حالا منتظر است که هرچه زودتر شرایط سفر به کشور بلژیک فراهم شود تا بتواند در تمرینات تیم جدید خود حاضر شود.

فهمیدید برانکو چرا رفت؟

نشانه‌های آماتوریسم در فوتبال ایران
ممنوعیت حضور بازیکنان و مربیان خارجی در پرسپولیس و استقلال، فریاد آشکار بی‌پولی و البته بی‌کفایتی در فوتبال ایران است؛ بی‌پولی به‌خاطر افزایش روزافزون قیمت ارز و به صرفه نبودن خرید خارجی‌ها و بی‌کفایتی هم به این دلیل که مدیران ایرانی در این سال‌ها معمولا بیشترین هزینه را صرف خرید ضعیف‌ترین و بدترین بازیکنان خارجی کرده‌اند.
کریمی: برای روزهای سخت آماده شده‌ام
کریمی: برای روزهای سخت آماده شده‌ام
زمانی که رسما اعلام شد بازی‌های المپیک یک‌سال به تعویق افتاده، علیرضا کریمی دارنده 2مدال برنز و یک نقره جهان، تصمیم گرفت پایش را که در لیگ مصدوم شده بود به تیغ جراحان بسپارد. حدودا 3هفته از عمل کریمی گذشته است.

انصاری: دلم برای فوتبال تنگ شده است

گفت‌وگو
لیگ برتر فوتبال ایران همچنان در تعطیلی به‌سر می‌برد و هنوز تکلیف ادامه بازی‌ها مشخص نیست.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تست مثبت 2بازیکن دینامو درسدن باعث نشده در برنامه ازسر‌گیری رقابت‌های بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگا 2 تغییری ایجاد شود؛ حداقل تا دیروز. بازیکنان بایرن‌مونیخ دیروز برای نخستین‌بار بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در کنار هم به‌صورت گروهی تمرین کردند.
در انگلیس همه منتظر دستور روز دوشنبه بوریس جانسون نخست‌وزیر برای ادامه قرنطینه و شرایط جدید بودند.
باشگاه لیورپول که احتمالا پس از 30سال برای نخستین‌بار قهرمان انگلیس خواهد شد و برای این عنوان تنها به 2بازی دیگر نیاز دارد، اعلام کرده در صورت قطعی‌شدن قهرمانی در ادامه بازی‌ها با تیم دوم و جوانان خود به مصاف تیم‌ها خواهد رفت که این تصمیم ممکن است برای تیم‌هایی که برای فرار از سقوط یا کسب سهمیه رقابت می‌کنند مضر باشد.