5
پنج شنبه 9 اسفند 1397
شماره 7614
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از بلندگو داد بزنید خلافکارید!

یادداشت
تمام هم‌و‌غم تیم های کوچک شده است کم‌کردن روی تیم های بزرگ‌تر؛ به روش‌های مختلف. زمانی بود که مثلا در فوتبال تهران، وحدت گربه‌‌سیاه پرسپولیس بود، راه آهن گربه‌سیاه تیم های بزرگ‌تر از خودش، گسترش هم زمانی در این فوتبال عرض‌اندام می‌کرد جلوی بزرگ ترها.
ویژه
به استقبال نخستین دوئل قطبی و شفر در فوتبال ایران
امسال اصلا تست دوپینگ ندادم که دوپینگی باشم
4 نکته مهم در مورد ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی امروز
مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از صعود به جام جهانی از شرایط تیم ملی و امیدهای حضور در المپیک 2020 می‌گوید
یوفا و فیفا روی دور محروم کردن باشگاه‌ها افتاده‌اند/ بعد از محرومیت چلسی از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی به‌خاطر قرارداد بستن با بیش از صد بازیکن خارجی زیر 18سال، احتمالا منچسترسیتی هم به‌زودی با اتهام مشابهی محرومیت مشابهی دریافت می‌کند.
فولاد در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته میزبان استقلال تهران است. هر دو تیم در نیم‌فصل دوم متحول شده‌اند و شرایط خوبی دارند.
از شنل سرخ جاویدان تا لباس آبی زندان

حاتم‌طایی فوتبال بدون نقاب

تیتر یک
نماینده دادستان: کسانی که از هدایتی پول گرفته‌اند، باید برگردانند /صدتا صدتا سکه طلا در جیب می‌گذاشتید تا اگر تیم الف تیم ب را برد هدیه بدهید
عجله برای انتخاب جانشین کی‌روش، درست نیست

عجله برای انتخاب جانشین کی‌روش، درست نیست

مجید جلالی بعد از شکست دادن فولادخوزستان، حالا امیدوار است که در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی با نساجی بگیرد. او می‌گوید:«هدف ابتدایی ما ماندن در لیگ برتر است. بعد از آن هم می‌خواهیم ثابت کنیم که نساجی می‌تواند جزو تیم‌های خوب در لیگ برتر باشد.»
موتور نیمه‌روشن
موتور نیمه‌روشن
پرسپولیس در انتظار بازگشت به اوج با نفت
4پیروزی،  یک تساوی و یک شکست در 6مسابقه اخیر لیگ برتر، نمی‌تواند از پرسپولیس یک تیم «بحران‌زده» بسازد اما حقیقت آن است که قرمزها در 3مسابقه گذشته، تنها یک‌بار برنده بوده و آن برد را با کیفیتی پایین‌تر از استاندارد همیشگی‌شان به‌دست آورده‌اند.
​​​​​​​مهاجم نیجریه‌ای استقلال بعد از جدایی از پرسپولیس به چهره‌ای محبوب بین هواداران استقلال تبدیل شده است و جالب اینکه هواداران آبی علاقه زیادی به گلزنی این بازیکن دارند تا بتوانند در روزهای نه چندان خوب سرخپوشان برای تیم رقیب کری بخوانند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید ایران درخصوص آخرین مذاکرات صورت گرفته و در آستانه آغاز اردوی تیم امید، گفت:« من فکر می‌کنم تمامی رایزنی‌ها و تلاش‌های لازم در این بخش انجام شد.
بشار رسن در فصل گذشته و در نیم‌فصل دوم یکی از ستاره‌های سرخپوشان بود و نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش داشت. هافبک خوش‌تکنیک عراقی سال گذشته را در اوج به پایان رساند و توانست حتی به‌عنوان بازیکن سال عراق معرفی شود. با شروع نیم‌فصل دوم اما اوضاع برای بشار خوب پیش نرفت.
محمد دانشگر مدافع شیرازی استقلال تهران این‌روزها از آماده‌ترین بازیکنان تیمش محسوب می‌شود که شفر هم حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است