• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 9 اسفند 1397
کد مطلب : 49330
+
-

بشار رسن: فقط خسته هستم همین

بشار رسن در فصل گذشته و در نیم‌فصل دوم یکی از ستاره‌های سرخپوشان بود و نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش داشت. هافبک خوش‌تکنیک عراقی سال گذشته را در اوج به پایان رساند و توانست حتی به‌عنوان بازیکن سال عراق معرفی شود. با شروع نیم‌فصل دوم اما اوضاع برای بشار خوب پیش نرفت. این بازیکن بعد از جام ملت‌ها به کشورش بازگشت و با تأخیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و همین موضوع باعث شد تا برانکو او را جریمه کرده و نیمکت‌نشین کند. با وجود این، با توجه به افت سروش رفیعی خیلی زود سرمربی پرسپولیس از بشار در ترکیب پرسپولیس استفاده کرد اما به نظر می‌رسد هافبک عراقی هم شرایطی خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و از روزهای اوج خود فاصله گرفته است. شاید مهم‌ترین اتفاق برای رسن در نیم‌فصل دوم در ضربات پنالتی برابر پدیده بود؛ جایی که بشار نخستین ضربه سرخپوشان را به بیرون زد تا پرسپولیس در آستانه حذف از جام حذفی قرار بگیرد. هرچند برانکو معتقد است که بعد از جام ملت‌ها طبیعی است این شرایط برای رسن پیش بیاید و قطعا این بازیکن به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.
  برانکو در فکر زوج بشار و سروش
سرمربی پرسپولیس اعتقاد زیادی به سروش رفیعی و بشار رسن دارد اما این دو بازیکن هنوز نتوانسته‌اند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند و به همین دلیل برانکو در هر بازی به تناوب از آنها استفاده کرده است. سرمربی سرخپوشان اما در برنامه‌های تاکتیکی خود قصد دارد از این دو بازیکن به‌صورت همزمان در ترکیب استفاده کند و به همین دلیل به‌دنبال موقعیتی مناسب می‌گردد.
 شایعه‌ای برای به حاشیه رفتن بشار
بعد از پیوستن منشا از پرسپولیس به استقلال و عدم‌تمدید این بازیکن با قرمزها، خیلی زود شایعه پیوستن بشار رسن به رقیب هم در فضای مجازی پیچید؛ اتفاقی که باعث شد تا بشار از سوی هواداران پرسپولیس تحت فشار قرار بگیرد اما بشار رسن در نهایت اعلام کرد که حاضر است برای تمدید قرارداد خود با مسئولان پرسپولیس مذاکره کند و حالا خبر می‌رسد که تنها مشکل بین بشار مبلغ قرارداد این بازیکن است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن به‌زودی با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.
  بشار: به‌زودی دوباره همان همیشگی می‌شوم
افت فنی بشار باعث شده تا این بازیکن در چند بازی نیمکت‌نشین شود. هافبک عراقی سرخپوشان اما درخصوص این موضوع به همشهری گفت: «من فقط خسته هستم؛ همین! بعد از جام ملت‌های آسیا من کمی مصدومیت داشتم و به همین دلیل به کشورم بازگشتم تا استراحت کنم و بعد از آن به تمرینات پرسپولیس اضافه شدم. قطعا با تمرینات بیشتر و در بازی‌های آینده دوباره به اوج بازخواهم گشت و همان بازیکن همیشگی خواهم شد و نگرانی از این بابت وجود ندارد. خوشبختانه درباره این موضوع با سرمربی هم حرف زدم و او هم تأیید کرد که می‌توانم به‌زودی به تیم کمک کنم.»
هافبک سرخپوشان درخصوص اینکه حضور سروش رفیعی، در نیمکت‌نشینی او تأثیری داشته یا نه گفت: «این موضوع اصلا صحت ندارد و سروش رفیعی هم یکی از بازیکنان بسیار خوب پرسپولیس است و می‌تواند به تیم کمک زیادی کند و قطعا در بازی‌های بعد من هم تلاش می‌کنم برای تیمم مؤثر باشم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید