6o7
پنج شنبه 9 اسفند 1397
شماره 7614
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مشاغلی که خاطره شدند

هر شغلی به فراخور‌ ماه و فصل و سالی که در آن قرار داریم، مشتری خاص خودش را دارد.
ویژه
اسفندیار، جهان‌پهلوان ایران در روایات ملی، نوه لهراسپ و پسر گشتاسپ پادشاه کیانی است.
او را استاد بازیگری در نقش‌های مکمل می‌دانند.
اینستاگرام بازار همه‌‌چیز را داغ کرده است یا بهتر است بگوییم آدم‌ها فهمیده‌اند برای موفقیت در کسب‌و‌کار خودشان باید از این فضای جدید استفاده کنند.
اتفاق خوب هفته یک
وزیر جوان دولت، «محمدجواد آذری‌جهرمی» که از همان روز اول به‌خاطر سن و سالش و به‌خاطر وزارتخانه حساسی که به او سپرده شده بود
دختری در آغوش سوز عصر چشم‌ به ‌راه اتوبوس است.
خاطرات آیرونساید مربوط به روزهایی است که انگلیسی‌ها در فکر کودتا هستند ولی از یک‌سو به قزاق‌ها اعتماد کامل ندارند و از سوی دیگر هنوز تصمیم قطعی برای تسخیر پایتخت گرفته نشده است و کوشش آیرونساید بر این است که باقی‌مانده ارتش انگلیس را هرچه زودتر از ایران خارج کند و در ضمن کوشش کند تا یک حکومت نظامی مقتدر در تهران زمام امور کشور را در دست بگیرد.
احوالپرسی از حسین زمان که بعد از 16سال خاموشی

برمی‌گردم که براى مردم بخوانم

موسیقی پاپ در2 دهه اخیر دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است؛ از سختگیری‌های متولیان موسیقی برای صدور مجوزهای شعر و ترانه گرفته تا داستان لغو کنسرت‌ها که هنوز هم به پایان نرسیده و فضای موسیقی‌پاپ را به ارکستر ناهماهنگی بدل کرده که اجرای مقبول و دلچسبی ندارد.
دست‌سازه‌هایی برای فروش

دست‌سازه‌هایی برای فروش

اگرچه نمونه موفق امروز کسب‌وکارش به‌قدری رشد کرده که دیگر نمی‌توان به آن لقب کسب‌وکار خانگی داد اما از آنجاکه او کسب‌وکارخود را در خانه شروع کرده و شیوه بازاریابی‌اش به‌قدری جذاب و اثرگذار بوده است که اکنون ده‌ها نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از کسب‌وکار وی کسب درآمد می‌کنند، تصمیم گرفتیم به‌عنوان بهترین نمونه به شما معرفی کنیم.
همه ثروت‌های یک کشور
همه ثروت‌های یک کشور
ثروت یک کشور به‌نظرتان چه چیزهایی است؟ جنگل‌ها، معادن، دریاها، منابع زیرزمینی، کارخانه‌ها و... خیلی چیزهای دیگر می‌توان به این فهرست اضافه کرد، اما به‌نظرم مهم‌‌ترین ثروت یک کشور آدم‌هایش به‌حساب می‌آیند.
خندوانه از همان روزهای شروع توانست توجه بینندگان را جلب کند؛ یک‌بار با جناب‌خان محبوب، بار دیگر با خنداننده‌شو و بعد هم با ادابازی. رامبد جوان هربار تلاش کرده با خلاقیت، برنامه‌ای شاد و مفرح برای بینندگان تلویزیونی بسازد.

بازی و لبخند به بچه‌ها عیدی بدهیم

اتفاق خوب هفته دو
سال94 و حضور در جمع کودکان‌کار در جنوب تهران جرقه ایده راه‌اندازی یک کمپین بود؛ زمانی که مجید خسرو انجم تصمیم می‌گیرد به اندازه وسع خودش برای بچه‌ها عیدی اسباب‌بازی بگیرد.

مهارت شکار مشتریان

پیاده‌روها پر از جمعیتی است که پشت ویترین مغازه‌ها می‌ایستند،نگاهی به اجناس آن طرف شیشه می‌اندازند و عبور می‌کنند.

خبرهای خوش و ناخوش

خبرهای خوش و ناخوش
هر هفته پر است از خبرهای خوش و ناخوشی که منشأ آنها اتفاق‌ها و آد‌م‌هایی هستند که با حرف‌ها، موضع‌گیری‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و رفتارشان می‌توانند‌ روی حال ما تاثیر بگذارند‌.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
به اسفند، اسپند و سپند هم گفته می‌شود؛ گیاهی خودرو، پایدار و همیشه سبز که در کوه و بیابان و زمین‌های کویری می‌روید.
اسفند، ماه زیبایی است که برای برخی در دوندگی‌های قبل از نوروز گم می‌شود.
حریم خصوصی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که وقت استفاده از فضای مجازی آنقدر که باید به آن توجه نمی‌شود.