• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 9 اسفند 1397
کد مطلب : 49341
+
-

عجله برای انتخاب جانشین کی‌روش، درست نیست

عجله برای انتخاب جانشین کی‌روش، درست نیست

مجید جلالی بعد از شکست دادن فولادخوزستان، حالا امیدوار است که در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی با نساجی بگیرد. او می‌گوید:«هدف ابتدایی ما ماندن در لیگ برتر است. بعد از آن هم می‌خواهیم ثابت کنیم که نساجی می‌تواند جزو تیم‌های خوب در لیگ برتر باشد.» با جلالی در خصوص وضعیت نساجی، پیش‌بینی قهرمان لیگ، وضعیت تیم ملی و... صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد: 
   به‌نظر می‌رسد وضعیت نساجی بعد از شکست دادن فولاد بهتر شده است؟
بله، خوشبختانه شرایط نسبتا خوبی داریم. ما می‌دانستیم که بازی سختی برابر فولاد داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم. بازیکنان ما در این مسابقه فوق‌العاده کار کردند و سهم مهمی از این برد هم متعلق به هواداران نساجی است که در استادیوم حضور داشتند و دلگرمی خاصی به بازیکنان ما دادند. این برد قطعا شرایط روحی و انگیزه بچه‌ها را بالاتر خواهد برد و هدف ما این است که یک روند خوب در بازی‌های آینده داشته باشیم.
   برای پایان فصل دنبال چه جایگاهی هستید؟
شرایط جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر با ثبات نیست و هدف ابتدایی ما ماندن در لیگ برتر است. بعد از آن هم می‌خواهیم ثابت کنیم که نساجی می‌تواند جزو تیم‌های خوب در لیگ برتر باشد. ما دنبال
 بالا بردن شخصیت تیمی نساجی هستیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده هم نتایج خوبی بگیریم.
   چرا تمرینات تیم در قائمشهر برگزار نمی‌شود؟
ما دوست داریم در قائمشهر تمرین کنیم اما کیفیت زمین‌ها اصلا خوب نیست و امکانات هم جالب نیست. اگر هم تمرینات را به قائمشهر ببریم هزینه‌ها بیشتر می‌شود.
   در مورد هجمه‌ای که در مورد داوران به‌وجود آمده است، چه صحبتی دارید؟
من در ابتدای لیگ در این زمینه به فدراسیون و سازمان لیگ نامه نوشتم. یک باوری ایجاد شده که اگر تیمی ساکت باشد ضربه می‌خورد و هر تیمی هم شلوغ کند ضرر نمی‌بیند. در واقع باشگاه‌ها به این باور رسیده‌اند که اگر شلوغ کنند نتیجه بهتری خواهند گرفت. در فوتبال ایران این باور ایجاد شده و باید این موضوع به‌صورت ریشه‌ای حل شود.
   امسال کدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد؟
پیش‌بینی خیلی سخت است ولی سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی هستند.
   درخصوص وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی چه صحبتی دارید؟
این موضوعی است که نباید در موردش عجله کرد. عجله برای انتخاب جانشین کی‌روش، درست نیست و این موضوع باید به‌صورت دقیق کارشناسی شود.
   مربی خارجی برای تیم ملی بهتر است یا ایرانی؟
به‌نظر من این بحث موضوع اصلی نیست. ما ابتدا باید بدانیم برنامه و هدفمان چیست و بعد از آن تصمیم بگیریم.
   قبول دارید اگر مربی ایرانی بیاوریم، با توجه به نتایج کی‌روش تحت فشار قرار می‌گیرد؟
اول باید ببینیم از سرمربی جدید چه می‌خواهیم. حرف شما هم می‌تواند درست باشد ولی مسئله مهم این است که باید اهداف و برنامه‌ها مشخص شود و سپس در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید