• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 9 اسفند 1397
کد مطلب : 49336
+
-

می‌دانم خیلی بین هواداران محبوب هستم

منشا: امیدوارم زود گل بزنم تا استقلالی‌ها خوشحال شوند

می‌دانم خیلی بین هواداران محبوب هستم

حمیدرضا علی‌پور

مهاجم نیجریه‌ای استقلال بعد از جدایی از پرسپولیس به چهره‌ای محبوب بین هواداران استقلال تبدیل شده است و جالب اینکه هواداران آبی علاقه زیادی به گلزنی این بازیکن دارند تا بتوانند در روزهای نه چندان خوب سرخپوشان برای تیم رقیب کری بخوانند. منشا که هنوز پایش در استقلال به گلزنی باز نشده اعتقاد دارد که در روزهای آینده قطعا برای تیم جدیدش گلزنی خواهد کرد. گفت‌وگوی او با همشهری را بخوانید:
   استقلال توانست یک برد شیرین برابر ذوب‌آهن به‌دست بیاورد.
واقعا بازی خوبی بود ما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و موقیعت‌های فراوانی هم داشتیم. 3گل به ثمر رساندیم اما اگر دقت می‌کردیم گل‌های بیشتری هم می‌توانستیم بزنیم و بازی را با 5گل یا بیشتر تمام کنیم اما به هر صورت مهم پیروزی بود که به آن دست پیدا کردیم.
   استقلال روند بسیار خوبی را این روزها طی می‌کند.
بله دقیقا همینطور است. استقلال در ابتدای نیم فصل دوم با توجه به حضور بازیکنان جدید در 2 بازی اول زمان می‌خواست تا بتواند بازیکنان با هم هماهنگ شوند و خدا را شکر این اتفاق افتاد و حالا ما کاملا تیم یکدست و هماهنگی را داریم.
   البته در این میان در برابر تراکتور شکست خوردید.
تراکتور واقعا تیم خوبی است و در بازی برابر این تیم هم ما خیلی خوب بازی کردیم و از موقعیت‌هایی که نصیب ما شد استفاده نکردیم و آنها روی تنها موقعیت خودشان به گل رسیدند و پیروز شدند. ما در برابر تراکتور هم خیلی خوب بودیم.
   به‌نظر می‌رسد در کنار پاتوسی زوج بسیار خوبی را تشکیل داده‌اید.
پاتوسی بازیکن بسیار خوبی است و نشان داده که می‌تواند در هر شرایطی گلزنی کند و به‌نظرم من و پاتوسی هر روز هماهنگی بیشتری پیدا می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های آینده به تیم کمک بیشتری کنیم.
   استقلال را می‌توان مدعی قهرمانی دانست؟
واقعا کار سختی است و هیچ تیمی نمی‌تواند از حالا در مورد قهرمانی صحبت کند. بازی‌های زیادی تا پایان لیگ مانده ما باید به‌زودی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم. قطعا هیچ تیمی نمی‌تواند تا پایان لیگ تمام بازی‌های خودش را ببرد و قطعا همه تیم‌ها امتیاز از دست خواهند داد.
   بعد از پیوستن به استقلال خیلی زود بین هواداران محبوب‌شده‌ای.
بله این را به خوبی می‌دانم و خیلی خوشحال هستم که در تیمی بازی می‌کنم که هواداران زیادی در آسیا دارد و همه آنها از من حمایت می‌کنند و از آنها تشکر می‌کنم.
   در 2بازی گذشته هواداران استقلال از تو انتظار گلزنی داشتند.
این را به خوبی می‌دانم که همه هواداران از من می‌خواهند که برای استقلال گلزنی کنم و امیدوارم که بتوانم به‌زودی برای استقلال گلزنی کنم تا آنها را خوشحال کنم.
   فکر می‌کنی بتوانی در بازی فولاد برای استقلال گلزنی کنی؟
تمام تلاش خودم را می‌کنم که در بازی بعدی گلزنی کنم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید