• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 9 اسفند 1397
کد مطلب : 49338
+
-

کورشی: ترسی از پاتوسی ندارم

تلاش می‌کنم باز هم به استقلال گل بزنم

کورشی: ترسی از پاتوسی ندارم

فولاد در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته میزبان استقلال تهران است. هر دو تیم در نیم‌فصل دوم متحول شده‌اند و شرایط خوبی دارند. سیامک کورشی -مدافع تیم فولاد خوزستان- با اشاره به شرایط این تیم در آستانه بازی مقابل استقلال به روزنامه همشهری گفت: «حقیقتش را بخواهید ما شرایط خوبی داریم. بعد از بردی که مقابل پرسپولیس داشتیم با وجود حواشی بعد از بازی، روحیه بهتری کسب کردیم. فقط مقابل نساجی شرایط زمین باعث شد نتوانیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم». 
وی در ادامه افزود: «در دنیا هیچ تیم فوتبالی را سراغ ندارید که در چمن مصنوعی بازی کند. متأسفانه سبک بازی ما هم در چمن مصنوعی مثل همیشه نشد. به هرحال بازی در چمن مصنوعی شرایط خودش را دارد، با این حال ما نتوانستیم مقابل نساجی برنده باشیم و شکست خوردیم و آن را می‌پذیریم. تلاش می‌کنیم برای بازی با استقلال آماده شویم، استقلالی که این‌روزها با جذب بازیکنان خارجی شرایط بهتری را نسبت به نیم‌فصل اول پیدا کرده است».
مدافع فولاد با بیان این مطلب که بازی راحتی مقابل استقلال نخواهند داشت و با اشاره به رویارویی‌اش با پاتوسی خاطرنشان کرد: «پاتوسی یا هر بازیکن دیگری که در تیم‌های بزرگ پایتخت و در کل تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کند سعی می‌کند درخشان ظاهر شود. من هم نخستین‌بار نیست که مقابل مهاجمی بزرگ قرار می‌گیرم. پاتوسی هرقدر هم خوب باشد من به اسم او توجهی ندارم. ما مقابل هر بازیکن یا تیمی قرار می‌گیریم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین بازی را به نمایش بگذاریم».
کورشی معتقد است: «البته واقعا باید اعتراف کرد که استقلال این‌روزها، به‌خصوص در فاز تهاجمی خیلی خوب کار می‌کند و شرایطش نسبت به نیم‌فصل اول خیلی بهتر شده است، اما فولاد هم با آمدن آقای قطبی خیلی بهتر شده. ما در نیم‌فصل اول کلا 3برد داشتیم اما در 5بازی‌ای که قطبی آمده 3برد کسب کرده‌ایم. حالا هم در زمین خودمان بازی می‌کنیم و این‌بار کار استقلال سخت‌تر از ما خواهد بود. البته استقلال و پرسپولیس همیشه مقابل تیم‌های دیگر بازی سختی دارند چراکه تیم‌ها با انگیزه مقابل این دوتیم ظاهر می‌شوند و ما هم هدفمان این است که روند خوبمان را تا آخر فصل ادامه دهیم».این مدافع فولاد خوزستان درباره اینکه قطبی بعد از شکست مقابل نساجی گفت برخی‌ها منتظر این شکست ما بودند، تأکید می‌کند: «ما نتایج خیلی خوبی با قطبی گرفته‌ایم. تراکتورسازی را در تبریز شکست داده‌ایم، پرسپولیس را هم در خانه شکست داده‌ایم. در این وضعیت برخی‌ها هم دشمنی می‌کنند اما ما حرف‌مان را در زمین می‌زنیم. خود من در گذشته سابقه گلزنی به استقلال را داشتم. در این بازی هم فرصت باشد تلاش می‌کنم بازهم گل بزنم».

این خبر را به اشتراک بگذارید